Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر صادقی روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان اظهار داشت: هفت شرکت تامین سرمایه در کشور فعال است که این شرکت‌ها با استفاده از شیوه‌های جدید تامین مالی می‌توانند منابع مالی مورد نیاز طرح‌های اقتصادی استان را تامین کنند.

وی ادامه داد: شفاف‌سازی روند اعطای تسهیلات توسط بانک‌های عامل مورد تاکید بوده و در بسیاری از مواد سرمایه‌گذاران بدون آگاهی کامل از روند و میزان اعتبارات تخصیص یافته از طرف بانک‌ها اقدام به درخواست تسهیلات و سرمایه‌گذاری در اجرای طرح‌های اقتصادی می‌کنند ولی متاسفانه در مسیر راه به‌دلیل نا آگاهی از روند اعطای تسهیلات توسط بانک‌ها، دچار مشکل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بانک‌ها برای جلوگیری از اتلاف منابع و همچنین هدایت صحیح آن برای اجرای طرح‌های اقتصادی، شفاف‌سازی را در دستور کار خود قرار دهند.

صادقی اظهار داشت: با وجود شیوع بیماری کرونا و آسیب‌پذیر بودن کارکنان بانک‌ها در برابر ابتلا به این بیماری، مدیران و کارکنان بانک‌های استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با ارائه خدمات به مردم مجاهدت می‌کنند.

وی بر استفاده از ظرفیت بسترهای تجارت الکترونیک در استان تاکید کرد و گفت: استفاده از این ظرفیت برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش فعالیت‌های اجتماعی ضروری است و در این زمینه باید بیشتر برای مردم اطلاع‌رسانی شود.

تلاش دولتمردان تدبیر و امید برای رفع مشکلات بخش تولید و احیای آنها در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان‌غربی آثار ارزشمندی در پی داشته است اما مشارکت همگانی و تداوم این تلاش‌ها برای رسیدن به اقتصاد درون‌گرا و برون‌زای مورد انتظار رهبری ضروری است.
آذربایجان‌غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور به شمار می‌رود و با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی به مدار تولید آغاز شده است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی آذربایجان غربی توسعه اقتصادی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی آذربایجان غربی توسعه اقتصادی ارومیه تسهیلات بانکی آذربایجان غربی توسعه اقتصادی ارومیه آذربایجان غربی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری موتور محرک در شرکت کشت و صنعت مغان است

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: سرمایه گذاری موتور محرک در این شرکت است و برای فعالسازی آن از ظرفیت های خالی موجود که تاکنون مورد غفلت واقع شده است، استفاده می کنیم.

صمد بهزاد ۷ فروردین در دیدار نوروزی با فرماندار پارس آباد گفت: مذاکرات اولیه برای راه اندازی ۲۴ جایگاه دام سبک به ظرفیت ۱۰۰ هزار رأس با مشارکت بخش خصوصی، احداث باغ جدید در اراضی دیم بخش ۸ زراعی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و توافق ضمنی برای ایجاد مرکز شناسایی سرطان و راه اندازی بزرگترین و تکمیل ترین بیمارستان منطقه و شمالغرب جهت غربالگری سرطان، دیالیز و دیابت در بیمارستان شهرک شهید آیت الله غفاری انجام گرفته و در حال پیگیری است.

وی افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم با لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری، موضوع مردمی سازی فعالیت ها را با پشتکار و ممارست پیگیری خواهیم کرد.

برنامه های خوبی در شرکت کشت و صنعت مغان در حال اجراست

جابر جهان بین، فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این دیدار نوروزی تصریح کرد: برنامه های خوبی در این بنگاه اقتصادی در حال اجراست و ما نیز با اعتقاد به توانمندی های مدیریت شرکت، نهایت حمایت را در جهت تحقق پروژه های سرمایه گذاری و عمرانی به عمل می آوریم و معتقدیم اگر کوچکترین خللی در فعالیت های این شرکت بوجود بیاید، خسارت های آن متوجه مردم، دولت و نظام می شود.

فرماندار شهرستان پارس آباد ادامه داد: طرح های زیادی در منطقه توسط دولت سیزدهم پیگیری می شود که حاکی از ظرفیت های بالای شهرستان در زمینه سرمایه گذاری است و با اجرایی شدن پروژه ها، آینده درخشانی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی
  • بررسی و تعیین نواحی اولویت دار برای توسعه فاضلاب شهر ارومیه
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • آغاز اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک در کشت و صنعت مغان
  • سرمایه گذاری موتور محرک در شرکت کشت و صنعت مغان است
  • هشدار ورود لباس مبدل‌های دانش‌بنیانی به اقتصاد کشور
  • عضویت ۵ شرکت دانش بنیان در صندوق بخش کشاورزی خراسان شمالی/کاهش توان مالی صندوق های کشاورزی
  • تلخ و شیرین اقتصاد در ۱۴۰۲