Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم آریا زنگنه معاون فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی و مالی قشر آسیب پذیر و درگیری مسئولان با کنترل ویروس کرونا ادارات صنعت و معدن، تعزیرات، اتاق اصناف مرتبط با بازار مکلف نظارات‌ها کنترل قیمت‌ها را با دقت وسرعت افزایش دهند و با محتکران و گرانفروشان به شدت برخود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: لوازم خانگی تولید داخل که کمتر تحت تاثیر نوسانات ارز هستند بدون ضابطه و خودسرانه در حال افزایش است و مردم به شدت تحت فشار هستند که این قابل قبول نیست، گرانی‌های افسار گسیخته و بی ملاحظه از سوی بعضی از اصناف، جنایت واجحاف حق الناس است که باید با آن‌ها مقابله کرد.

آریا زنگنه بیان داشت: ناظران بازار باید با تشکیل اکیپ‌های عملیاتی و تشکیل پرونده‌های تعزیراتی و مجازات شایسته قانونی به وظیفه خود عمل نمایند و هر مدیر و یا مسئولی در این رابطه قصور نماید مواخذه می‌شود.

معاون فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: با پشت میز نشستن و جلسه تشکیل دادن، نمی‌توان گرانفروشان و محتکران را به چنگال قانون انداخت باید با تمام توان وارد صحنه شویم و میدانی عمل کرد، زیرا این یک جنگ اقتصادی است.

انتهای پیام/م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظارت و بازرسی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از تشکیل سریع دادگاه مهاجمان حمله خون‌بار مسکو

جلسه دادگاه مظنونین حمله تروریستی به تالار شهر کرکوس غیرعلنی شد. از خبرنگاران خواسته شد که اتاق را ترک کنند. اعلام شد که ادامه دادگاه برای اطمینان از امنیت شرکت کنندگان، پشت درهای بسته ادامه خواهد داشت. در این حادثه چهار مرد مسلح در استتار به بازدیدکنندگان تالار شهر کروکوس تیراندازی کردند. کمیته تحقیق در شامگاه 24 مارس گزارش داد که حداقل 137 نفر کشته و 180 نفر زخمی شدند./ایران تایمز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ​یکی از املاک گروه امیرمنصور آریا برای دریافت معوقات مالیاتی‌اش به مزایده گذاشته شد
  • تور مالیات؛ ملک ۶۵ هزار متر مربعی «امیرمنصور آریا» در تملک دولت قرار گرفت
  • امیر منصور آریا به تور مالیات افتاد | ۶۵ هزار متر زمین در تهران به تملک دولت درآمد
  • امیرمنصور آریا در تور مالیات افتاد
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • وزیر کار: کارگروهی برای پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان
  • تصویری از تشکیل سریع دادگاه مهاجمان حمله خون‌بار مسکو