Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تولید کالاهای مشابه توسط دو شرکت تولید کننده لبنی با شرکت صنایع شیر ایران، متوقف شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، رضا طاهری مدیر امور حقوقی و املاک شرکت صنایع شیر ایران، از توقف تولید کالاهای مشابه (پنیر UF) شرکت صنایع شیر ایران، توسط شرکت تولید کننده محصولات لبنی در استان های قزوین و آذربایجان شرقی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضا طاهری افزود: با هدف صیانت از طرح ها و علائم محصولات شرکت صنایع شیر ایران و با پیگیری حقوقی، محصولات تولیدی مشابهت سازی شده جمع آوری و از شرکت های متخلف مبنی بر عدم تکرار موارد مشابه تعهد گرفته شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت صنایع شیر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات 

رئیس روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران با اشاره به تولید فرآورده‌های نفتی با حداکثر توان در شرایط پایدار گفت: این شرکت تلاش دارد تا در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تحولی بزرگ در صنعت پالایش نفت کشور، تنوع‌بخشی محصولات و افزایش تولید کیفی بنزین رقم زند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت تهران، شاکر خفایی در آخرین روز از فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با تأکید بر تولید پایدار این مجتمع نفتی درباره عملکرد یک ماهه امسال این شرکت اظهار کرد: پالایشگاه تهران در این مدت توانسته با رعایت الزام‌های محیط زیستی روزانه ۶.۵ میلیون لیتر بنزین و ۱۴ میلیون لیتر گازوئیل تولید کند و سهمی قابل‌توجه در تأمین سوخت کشور داشته باشد.

وی افزود: پالایشگاه نفت تهران تلاش دارد در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» ضمن رعایت حقوق سهام‌داران و ذی‌نفعان با بهره‌برداری از پروژه‌های CCR، تولید نرمال هگزان و برداشتن گام بزرگ پتروپالایشی شدن، تحولی بزرگ در صنعت پالایش نفت کشور، تنوع‌بخشی فرآورده‌ها و افزایش تولید کیفی بنزین رقم زند.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران ادامه داد: هم‌اکنون تولید محصولات نفتی در این شرکت با حداکثر توان در شرایط پایدار قرار دارد.

خفایی به سرمایه‌گذاری شرکت پالایش نفت تهران در احداث نیروگاه خورشیدی و خرید سهام کنترلی پتروشیمی شازند اشاره کرد و گفت: فعال کردن زنجیره ارزش و رعایت الزام‌های محیط زیستی در سند راهبردی شرکت تأکید شده است و تلاش داریم با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده وابستگی خود را به قیمت جهانی نفت کاهش دهیم.

دیگر خبرها

  • تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات 
  • تأمین کننده ها و توزیع کننده های ورق گالوانیزه در ایران
  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • ظرفیت تولید پتروشیمی ایران به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • افزایش بیش‌از ۱۰۰ میلیون تنی ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ برپایه DNA بررسی شد
  • رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی در بازارهای بین المللی با نانو پوشش ها