Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی موسوی حسینی روز پنجشنبه در مراسم تکریم خبرنگاران در تالار عبدالقادر مراغی افزود: مطبوعات و رسانه ها در این راستا، با ریشه یابی بحران ها و مشکلات، در مرتفع شدن آنها همراه دستگاه ها و فرهنگ ساز فعال جامعه در برون رفت از بحران ها باشند.

وی با تاکید بر لزوم ارتباطات موثر و مستمر ادارات با رسانه ها و خبرنگاران ادامه داد: مدیران تا زمانی که روابط عمومی و ارتباطات مناسبی نداشته باشند، موفق نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی حسینی اضافه کرد: خبرنگاران سربازان اصلی توسعه سرمایه های اجتماعی و زمینه ساز توسعه پایدار هستند و از این رو می توانند همراه و همیار دستگاه ها و مدیران اجرایی باشند.

وی گفت: خبرنگاران حافظان حریم قلم هستند لیکن همواره با انواع فشارهای درونی و خارج از ادارات روبرو هستند.

وی با حمایت از نقد سازنده خبرنگاران افزود: بنده اجازه نخواهم داد دستگاه های دولتی و اجرایی علیه خبرنگار یا رسانه ای شکایت و برخوردی داشته باشد.

وی با بیان اینکه هیچ سازمانی حق شکایت از رسانه ها را در این شهرستان ندارد  ادامه داد: برخورد با خبرنگاران و شکایت از رسانه ها از ضعف مدیران ناشی می شود.

وی اضافه کرد: خبرنگاران مطبوعات و رسانه ها نیز با توجه به اهمیت شیوع کرونا، همانند سایر بحران های اجتماعی در زمینه اطلاع رسانی رعایت موازین بهداشتی در آستانه ماه محرم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی موثری داشته باشند.

لزوم تبیین خدمات شهرداری و اجرای طرح های عمران شهری توسط رسانه ها

شهردار مراغه نیز گفت: با توجه به اجرای طرح های مختلف عمرانی، تبیین خدمات شهرداری و وضعیت و روند اجرای این طرح ها توسط رسانه ها، زمینه ساز تسهیل در به ثمر نشستن آنها خواهد شد.

محمدرضا احمدی افزود: اجرای طرح های بزرگ عمرانی از جمله خیابان های ۳۵ متری الغدیر و ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی، با همراهی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خبرنگاران و رسانه های این شهرستان تسریع می شود.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از رسانه ها و مطبوعات و خبرنگاران این شهرستان، شهرداری آماده حمایت از این قشر فرهیخته است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح خرید نشریات محلی از جمله اقداماتی است که شهرداری مراغه برای حمایت از رسانه های این شهرستان انجام می دهد.

خبرنگاران و رسانه ها نقش موثری در فرهنگ سازی ایام کرونا داشته اند

عضو شورای اسلامی شهر مراغه گفت: خبرنگاران و رسانه ها نقش موثری در فرهنگ سازی برای عموم شهروندان در ایام کرونا داشته اند.

ناظم عزیزی افزود: خبرنگاران به عنوان تسهیل گران اجتماعی، نقش مهمی در فرهنگ سازی و پیشگیری از تشدید بحران ها و آسیب های اجتماعی داشته اند.

وی اضافه کرد: با توجه به تلاش های شهرداری و شورای اسلامی شهر در توسعه و آبادانی شهر، تبیین این خدمات و طرح های عمران شهری در راستای رسالت اطلاع رسانی توسط رسانه ها بیش از پیش ضروری است.

فعالیت بیش از ۴۰ رسانه و نشریه در مراغه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: هم اکنون بیش از ۴۰ رسانه و نشریه مکتوب و الکترونیک و نیز پایگاه خبری در این شهرستان فعال هستند.

احمد دادرس فیاض افزود: با توجه به ظرفیت های بالای فرهنگی، در حال حاضر ۳۰ نشریه محلی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان وجود دارد.

وی ادامه داد:  همچنین پنج خبرگزاری و پایگاه خبری، یک نشریه الکترونیک غیربرخط، ۲ نمایندگی نشریات سراسری و ۹ نمایندگی نشریات استانی در این شهرستان فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: تلاش خبرنگاران و رسانه ها در جراید و فضای مجازی در ایام کرونایی در زمینه فرهنگ سازی برای پیشگیری از این بیماری قابل تقدیر بوده است

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز خبرنگار مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز خبرنگار مراغه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز خبرنگار مراغه خبرنگاران و رسانه ها اطلاع رسانی رسانه ها فرهنگ سازی اجرای طرح بحران ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود

گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه گردنه عامری (تنگ اسخی) اظهار داشت: با توجه به اینکه محل انجام این پروژه به عنوان یک گذرگاه پرخطر و پرتردد شناخته می‌شود و همچنین ورودی شمال استان بوشهر است، تسریع در روند انجام پروژه باید در اولویت باشد.

فرماندار دیلم افزود: ایمن سازی محدوده روستای عامری در محور دیلم به بهبهان مطالبه چندین ساله مردم و کاربران جاده‌ای بوده که در دولت سیزدهم محقق شد.

وی گفت: این طرح به طول ۱/۵ کیلومتر و اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال از ابتدای گردنه عامری با عملیات خاک برداری، خاکریزی، تعریض ابنیه و روکش آسفالت ایمن سازی می‌شود.

فرماندار دیلم جهت جذب اعتبار لازم برای تسریع در روند انجام این پروژه قول مساعد داد.

کد خبر 6086924

دیگر خبرها

  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه