Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس به مناسبت روز خبرنگار با حضور در منزل مرحوم دکتر روح الله رجایی سردبیر روزنامه جام جم با خانواده وی دیدار کرد و در این دیدار گفت: اصحاب رسانه همانند دوران دفاع مقدس با مجاهدت از جان خود هزینه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمدباقر قالیباف» امروز پنجشنبه (16 مرداد ماه) با حضور در منزل مرحوم دکتر رجایی با خانواده وی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مجلس در این دیدار که به مناسبت ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار انجام شد به نقش موثر اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران در فضای رسانه ای موجود اشاره کرد و افزود: اصحاب رسانه همانند دوران دفاع مقدس با مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی در این راه از جان و سلامت خود هزینه می کنند.


رییس مجلس در ادامه با ذکر خاطرات تلاش‌های مرحوم رجایی، آن مرحوم را فردی محب اهل بیت ، اهل قلم، ولایی و پرتلاش توصیف کرد و گفت: مرحوم رجایی با حضور در بحران‌هایی همچون سیل و همچنین مراسم پرشکوه پیاده‌روی اربعین ‌بی‌چشمداشت و جهادی کارها را دنبال می‌کردند.


در ادامه این دیدار، همسر مرحوم روح الله رجایی با تشکر از حضور ریاست مجلس شورای اسلامی و توجه وی به تلاش و خدمات اصحاب رسانه از علاقه و تلاش مرحوم همسر خویش در دوران حیات اشاره کردند.


گفتنی است؛ مرحوم روح الله رجایی از فعالان حوزه رسانه بود که سابقه حضور در رسانه‌های مختلف را در کارنامه کاری خود داشت و در آخرین مسئولیت به عنوان سردبیر روزنامه جام جم فعالیت می‌کرد. مرحوم رجایی ماه گذشته به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا دار فانی را وداع گفت و پیکر این تلاشگر جهادی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف محمد باقر قالیباف قالیباف اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حضور کاظم صدیقی در مجلس ترحیم معاون احمدی‌نژاد

مراسم ترحیم «پرویز داوودی» معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، ظهر شنبه (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسجد نور تهران برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین مرحوم داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد و مدرک دکتری اقتصاد را سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد. عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه (مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی)، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت سازندگی)، معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم (محمود احمدی نژاد) از سوابق کاری و اجرایی مرحوم پرویز داوودی است.

tags # کاظم صدیقی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • تصاویری از حضور کاظم صدیقی در مجلس ترحیم معاون احمدی‌نژاد