Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس آخرین اقدامات را برای بستن پرونده مالی برانکو و دستیارانش انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس،  این باشگاه در راستای اقدامات خود برای بستن پرونده مالی برانکو و دستیاران وی و اجرای آرای صادره از سوی فیفا، در روزهای گذشته اقدام به ارسال نامه به فیفا برای انجام تعهدات مالی خود نسبت به زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ از محل درآمدهای خود نزد فیفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام با توجه به پذیرش  درخواست‌ از سوی فیفا در دیگر موارد انجام شد. باشگاه پرسپولیس، همچنین برای اجرای آرای صادره از سوی فیفا، یک روز قبل ( سه‌شنبه ) اقدام به واریز ۵ درصد سود سالیانه به حساب این دو مربی در عمان کرده است.

باشگاه پرسپولیس، روز چهارشنبه نسبت به پرداخت کامل مطالبات مارکو استیلینوویچ بر اساس رای فیفا به حساب وی در عمان کرد.

همچنین دیروز و امروز در دو قسمت، بخشی از قرارداد برانکو ایوانکوویچ به حساب او در عمان واریز شد. البته این احتمال وجود دارد که با توجه به تعطیلی چند روزه در کشور عمان تا روز یک شنبه، این رقم‌ها در حساب برانکو ایوانکوویچ و مارکو استیلینوویچ با چند روز تاخیر قابل مشاهده باشد.

 سرخ‌پوشان همچنین در نظر دارند با توجه به پیش‌بینی اعتبار لازم، باقی مطالبات سرمربی پیشین خود را در چند روز آینده به حساب وی واریز کند.

این باشگاه روز گذشته با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فیفا، ضمن تشریح اقدامات خود در اجرای آرای صادره از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، رسید پرداخت‌های انجام شده و همچنین مکاتبات با آن سازمان در ارتباط با زلاتکو و ایگور را ارسال کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس کمیته انضباطی فیفا برانکو باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز می شود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز می باشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

کد خبر 6085690

دیگر خبرها

  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران