Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- علی اصغر بیات در خصوص پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی همراه با اجرای قانون همسان سازی گفت: به مناسبت ایام فرخنده و عید غدیر خم تمامی اقدامات لازم برای پرداخت حقوق بازنشستگان همراه با همسان سازی انجام شد.

وی افزود: مصوبه هیئت امنا را گرفته و بخشنامه ابلاغ و احکام نیز صادر شده است.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: بر همین اساس بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی حقوق مردادماه خود را همراه با همسان سازی دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی، زمان پرداخت مستمری‌ها نیز همانند ماه ماه قبل و براساس حروف الفبا از چند روز آینده آغاز می‌شود.

بیات ضمن تشکراز اقدامات وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ما در کانون عالی بازنشستگان و همچنین مدیران زیر مجموعه تأمین اجتماعی طی ۲۴ ساعت گذشته تلاش زیادی انجام دادیم تا خبر پرداخت حقوق همراه با همسان سازی به عنوان عیدی در روز عید غدیر به بازنشستگان داده شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بازنشستگان صدای ایران همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی همسان سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد

جعفر امیرآبادی‌زاده گفت: حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق طبق مصوبه هیئت دولت همراه با ۲۰ درصد افزایش، امروز پرداخت می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی با اعلام خبر واریز حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب نامه شماره ۳۰۳۴ مورخ ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ هیئت وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیئت وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه