Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@04:27:42 GMT

لیگ رومانی در فصل 2020/21 با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۳۴۱۰

لیگ رومانی در فصل 2020/21 با 16 تیم برگزار می شود، بنابراین تیم های سقوط کننده به دسته پایینتر در پایان فصل 2019/20 می توانند بار دیگر شانس حضور در بالاترین سطح رومانی را داشته باشند.

لیگ رومانی نیز به مانند لیگ ترکیه تصمیم گرفت، هیچ تیم سقوط کننده ای در پایان فصل 2019/20 نداشته باشد.

به گزارش امانوئل روشو خبرنگار مطرح رومانی، بر اساس تصمیم گرفته شده، لیگ رومانی در فصل 2020/21 با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالیکه فصل 2019/20 با حضور 14 تیم برگزار شد و دینامو بخارست به عنوان یکی از باشگاه های ریشه دار این کشور به دسته پایینتر سقوط کرد، مسئولین فوتبال رومانی تصمیم گرفتند هیچ تیمی به دسته پایینتر سقوط نکند و فصل جدید با حضور 16 تیم برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

لیگ ترکیه در فصل 2020/21 با 21 تیم برگزار خواهد شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فصل 2020 21 تیم برگزار لیگ رومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!

رییس لالیگا به دنبال گسترش برند لیگ اسپانیا در کشورهای دیگر است.

خاویر تباس مصمم است مسابقات لالیگا در خارج از اسپانیا برگزار شوند.

طرفداری | خاویر تباس، رییس لالیگا اطمینان دارد که لیگ اسپانیا در آینده‌ای نزدیک، بازی‌هایی خارج از مرزهای این کشور برگزار خواهد کرد. تباس معتقد است مسابقات رسمی در خارج از اسپانیا به لالیگا کمک می‌کند تا برند خود را ارتقا دهد و مخاطبان جدیدی جذب کند. از نظر تباس، ایالات متحده آمریکا یک بازار کلیدی و بسیار سودآور برای آغاز این پروژه است. رییس لالیگا در مصاحبه با Expansion گفت:

نمی‌دانم چه زمانی، اما لالیگا در آینده‌ای نزدیک بازی‌های رسمی را در خارج از کشور اسپانیا برگزار خواهد کرد. فکر می‌کنم این اتفاق می‌تواند از فصل 26-2025 رخ دهد. 

لالیگا به شدت گسترش برند بین‌المللی خود می‌اندیشد و به قدرت تبلیغاتی ایالات متحده آمریکا چشم‌دوخته است؛ جایی که لالیگا بعد از اسپانیا، بیش‌ترین بیننده را دارد. تباس در این‌باره گفت:

برگزاری بازی‌های رسمی در آمریکا، جایگاه لالیگا را در بازار آمریکای شمالی که بعد از اسپانیا، دومین بازار بزرگ برای لالیگا است، تقویت خواهد کرد. لیگ‌های رقابتی دیگری در حال ظهور هستند، بنابراین ما نمی‌توانیم کارهای مشابه و تکراری سال‌های گذشته را انجام دهیم، وگرنه آن‌ها از ما پیشی خواهند گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • شروع کار سفارت در هتل و مذاکرات سفیر برای خرید جنگنده از اتیوپی