Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی که سر زده برای نظارت بر انجام درست شیوه نامه‌های بهداشتی به محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رفته بود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،گفت: من بعنوان نماینده مردم در مجلس و کسی که در کمیسیون بهداشت و درمان نگرانی سلامت مردم را دار د خواستم شخصا این آرامش قلبی را داشته باشم که شیوه نامه‌های بهداشتی در دانشگاه رعایت شده باشد و شاهد بودم که حتی در مواردی شیوه نامه‌های بهداشتی بیشتر از آنچه تعریف شده بود در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: بسته‌ای بهداشتی در اختیار همه قرار داده شده بود و حتی قبل از ورود دانشجویان به دانشگاه فاصله گذاری‌ها مشخص شده است و خوشبختانه همه موارد به خوبی رعایت شده بود.
سخنگوی کمیسیون بهداشت ادامه داد: سوالی که برای من بوجود آمده بود که آیا نگرانی‌ها برای تعویق کنکور همچنان وجود دارد یا خیر؟ که دانشجویان حاظر در این جلسه رضایت خود را از برگزاری کنکور اعلام کردند.
شیخی افزود: ما در کنار اینکه نگران کرونا هستیم، نگران دیگری داریم که این عزیزان مدت‌ها در حال تلاش هستند و عقب افتادن این آزمون به لحاظ روانی بار منفی برای دانشجویان دارد.   انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زهرا شیخی تعویق کنکور کنکور کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: در بازدید کارشناسان بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی از واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان مقدار یک تن مواد غذایی فاسد و غیر مجاز، جمع آوری شد و همزمان با هفته زمین پاک با همکاری شهرداری فیروزه در جایگاه دفن زباله معدوم سازی شد.

محبوبه مهماندوست افزود: این مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته شامل انواع بیسکویت و کیک، نوشابه و نوشیدنی‌های گازدار، انواع شیرینی، شکلات و تنقلات فاقد مشخصات بهداشتی بوده است.

وی حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از اهداف اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی عنوان کرد گفت: با واحد‌های صنفی متخلف برخورد جدی، قاطع و قانونی می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه  تاریخ تولید وانقضا، مجوز و پروانه ساخت وزارت بهداشت، آدرس کارخانه، نام محصول و مواد تشکیل‌دهنده، رعایت شرایط نگه داری بهداشتی را به‌عنوان شش مشخصه اصلی مواد غذایی برشمرد وافزود: مردم هنگام خرید مواد غذایی به این مشخصات دقت کرده و تخلفات احتمالی را به بازرسان شبکه بهداشت و درمان فیروزه و یا به شماره ۱۹۰ سامانه ارتباط مردمی وزارت بهداشت گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد