Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان کرمان از آزادی ۵۰ مددجوی جرایم غیرعمد در دهه ولایت و کرامت خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۹ نفر در آستانه عید غدیرخم آزاد شدند. تاریخ انتشار: 16:14 - 16 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۴۸۸

خبرگزاری میزان - یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان در آیین آزادی ۲۹ مددجوی جرایم غیرعمد زندان‌های استان کرمان که با حضور از پیش اعلام نشده رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور برگزار شد، بیان کرد: در راستای اجرای تفاهم نامه بین سازمان زندان‌ها و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بنا شد ۵۰ میلیارد تومان از سوی این بنیاد برای آزادی زندانیان اختصاص یابد که عمده هزینه انجام شده برای آزادی این افراد از این محل تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری استان کرمان از آزادی ۵۰ مددجوی جرایم غیرعمد در دهه ولایت و کرامت خبر داد و خاطرنشان کرد: مجموع بدهی ۲۹ مددجوی آزاد شده از زندان کرمان بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان بوده که بخشی از آن با گذشت شکات و توان پرداخت مددجو تامین شده و درنهایت این افراد با پرداخت ۷۹۰ میلیون تومان از محل تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان و ۵۳۳ میلیون تومان از سوی ستاد دیه استان کرمان آزاد شده اند.

وی با اشاره به این مطلب که چهار نفر از مددجویان جرایم غیرعمد آزاد شده از زندان‌های استان کرمان از سادات هستند، عنوان کرد: این افراد به دلیل بدهی مالی در زندان بوده اند که به مناسبت عید سعید غدیرخم زمینه آزادی آن‌ها فراهم شده است.   بیشتر بخوانید: آزادی۶۰ زندانی جرائم غیر عمد در سیستان و بلوچستان موحد بیان کرد: امروز و با عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت عید غدیر، بالغ بر دو هزار نفر در سطح کشور از زندان آزاد شده اند که از این تعداد ۱۸۷ مشمول مربوط به استان کرمان است.

محمدمهدی حاج محمدی، رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور صبح امروز به صورت از پیش اعلام نشده وارد استان کرمان شده و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای کرمان با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و شهدای مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کرد.

حاج محمدی در این سفر از زندان مرکزی کرمان بازدید کرد و در ادامه سالن ملاقات حضوری زندان کرمان و دارالقرآن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نیز افتتاح کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کرمان عفو رهبری آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مددجوی جرایم غیرعمد استان کرمان زندان ها آزاد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان