Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@01:04:00 GMT

فیلم/ رونمایی از جام قهرمانی لیگ برتر نوزدهم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۳۷۰۸

سازمان لیگ با انتشار کلیپی از جام قهرمانی لیگ برتر نوزدهم فصل ۹۹-۹۸، که در روز جمعه (۱۷ مرداد ماه) به تیم پرسپولیس اهدا می شود رونمایی کرد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین سازمان لیگ پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر فیلم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر: آرسنال آرتتا در خطر تبدیل شدن به تاتنهام پوچتینو است!

تاریخ، سلطنت آرتتا را بدون قهرمانی در لیگ برتر یا لیگ قهرمانان در رزومه او قضاوت می‌کند.

طرفداری | جیمی کرگر، مدافع سابق لیورپول، معتقد است که آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا شباهت زیادی به تاتنهام تحت نظر مائوریسیو پوچتینو دارد.

جیمی کرگر در مقاله‌ای برای تلگراف، به مقایسه عملکرد آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا و تاتنهام دوران مائوریسیو پوچتینو پرداخته است. او با لحنی هشداردهنده، شباهت‌های نگران‌کننده‌ای را بین این دو تیم مشاهده می‌کند و معتقد است که آرسنال در خطر تبدیل شدن به تیمی مانند تاتنهام پوچتینو قرار دارد.

آرسنال میکل آرتتا در خطر تبدیل شدن به تاتنهام مائوریسیو پوچتینو است؛ تیمی که به خاطر تقریباً عالی بودن تحسین می‌شود. با تحسین کم‌رنگ و ضعیف باید بگوییم که آرتتا، درست مانند پوچتینو در دوران حضورش در تاتنهام، به خاطر تبدیل آرسنال به مدعی قهرمانی، شایسته احترام و اعتبار بیشتری است تا انتقاد در صورت کوتاهی. اگر دوران سلطنت آرتتا در آرسنال بدون قهرمانی در لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا به پایان برسد، قدردانی از انجام یک کار خوب فایده‌ای ندارد و مایه تسلی خاطر نیست.

اظهارات کرگر پس از یک هفته ناامیدکننده برای آرسنال مطرح می‌شود که آنها در مسیر قهرمانی در لیگ برتر شکست خوردند و با باخت از بایرن مونیخ هم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند. در حال حاضر، شانس قهرمانی در لیگ برتر به شدت به نفع منچسترسیتی است و آرسنال باید تا پایان فصل برای تحت فشار قرار دادن سیتیزن‌ها تلاش کند. توپچی‌ها با چشم‌انداز یک دربی بزرگ شمال لندن در 28 آوریل (نهم اردیبهشت)، سفری کوتاه به ورزشگاه تاتنهام هاتسپر خواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: آرسنال آرتتا در خطر تبدیل شدن به تاتنهام پوچتینو است!
  • رونمایی از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن / عکس
  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت
  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور
  • گوشت چروکیده ؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید! (+عکس)
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان