Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:55:54 GMT

سید حسن نصرالله فردا جمعه سخنرانی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۳۷۵۹

سید حسن نصرالله فردا جمعه سخنرانی می‌کند

دبیرکل حزب الله لبنان فردا جمعه درباره تحولات اخیر لبنان به ویژه فاجعه انفجار بیروت سخنرانی خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه المنار از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله خبر داد.

این سخنرانی عصر فردا جمعه انجام خواهد شد و زمان آن، 17:30 عصر به وقت بیروت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسن نصرالله پیش از وقوع انفجار مهیب بیروت قرار بود چهارشنبه این هفته سخنرانی کند که به سبب این فاجعه، این سخنرانی انجام نشد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تصویر ماهواره روسیه از قبل و بعد از انفجار بیروت ۲ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۳ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت+عکس ۴ لحظه به لحظه با انفجار بیروت|پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست/ سفر تامل‌برانگیز ماکرون به لبنان ۵ اخبار انفجار بیروت|۱۳۵کشته و بیش از ۵ هزار زخمی؛ دهها مفقود و ۳۰۰هزار بی خانمان/ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت ۶ شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است ۷ کاخ سفید: احتمال حمله بودن انفجارهای بیروت را به‌طور کامل رد نمی‌کنیم ۸ آیا قدرت انفجار بیروت به اندازه انفجار هیروشیما بود؟ مهمترین اخبار بین الملل لحظه به لحظه با انفجار بیروت|پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست/ سفر تامل‌برانگیز ماکرون به لبنان اردوکشی جریان غرب‌گرا در لبنان در سوءاستفاده از حوادث بیروت ورود ماکرون و میشل عون به محل وقوع انفجار مهیب بیروت مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم قالیباف: هماهنگی کاملی بین قوای سه‌گانه برای حل مشکلات معیشتی وجود دارد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انفجار بیروت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: حزب‌الله لبنان با انتشار ویدئویی از لحظات اولیه حمله به مواضع صهیونیست‌ها اعلام کرده: مبارزان ما یک ساختمان را هدف قرار دادند که در آن سربازان ارتش اشغالگر اسرائیلی در شهرک آویویم پنهان شده بودند.

در این حمله شماری از صهیونیست‌ها کشته و زخمی شدند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

کد خبر 847003 برچسب‌ها خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • (ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود