Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@20:30:53 GMT

هجمه هدفمند سعودی‌ها علیه حزب‌الله

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۳۷۹۳

هجمه هدفمند سعودی‌ها علیه حزب‌الله

خبرگزاری تسنیم: عبدالرحمن الراشد سردبیر سابق روزنامه الشرق الاوسط و یادداشت نویس ثابت این روزنامه در این رابطه آرزوی خود را به شکل پرسش مطرح کرد و نوشت آیا این انفجار می تواند پایان حزب الله را رقم بزند؟

این خود بخشی از هجمه گسترده سعودی است که همزمان با انفجار مهیب بیروت به نقطه اوج خود رسیده است تا جایی که یکی از روزنامه نگاران نزدیک به جریان المستقبل و همسو با عربستان با استناد به سخنان سران رژیم صهیونیستی آنها را از هر نوع اتهامی در این زمینه مبرا می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عونی الکعکی که خود را رئیس سندیکای روزنامه نگاران لبنان هم معرفی می کند در سرمقاله روزنامه الشرق لبنان با تفسیر اظهارات مسئولین صهیونیست آنچه را که آنها در مورد حزب الله نگفته اند، به نمایندگی از آنها اعلام می کند.

این روزنامه نگار تلاش کرد تا در راستای خط مشی سعودی علیه حزب الله اظهارات دانی دانون سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد علیه حزب الله را به زبان لبنانی ها بازگو کرده و پیش از آنکه تحقیقات جنایت صهیونیست ها را در قتل عام مردم بیروت به اثبات برسانند آن را به نوعی برای افکار عمومی توجیه کند.

او مدعی است رژیم صهیونیستی به روش هایی کاملا هوشمندانه به این نتیجه رسید که سلاح و مهمات از طریق بندر بیروت وارد لبنان می شود و اینکه از دیدگاه تل آویو باید بندر بیروت را بندر حزب الله توصیف کرد.

این نویسنده نزدیک به خط مشی عربستان با فراموشی تجاوزات روزانه جنگنده های رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان و ادامه اشغال کشتزارهای شبعا ، کشف تونل هایی که دبیرکل حزب الله لبنان آن را مربوط به دوره قبل از سال 2006 و جنگ 33 روزه اعلام کرده بود به عنوان نقض قطعنامه 1701 اعلام کرد.

او در مسند سخنگوی رژیم صهیونیستی تلاش می کند بین ادعاهای رسانه های رژیم صهیونیستی در کشف مقادیری نیترات آمونیوم در نقاط مختلف جهان که با راهنمایی موساد به دست نیروهای پلیس این کشورها افتاده و تلاش شد بدون هیچ دلیل قانع کننده ای به حزب الله نسبت داده شود و مخزن شماره 12 ،ارتباط ایجاد کند و سرانجام می پرسد چه ارتباطی بین اسرائیل و انفجار بندر بیروت وجود دارد؟

منبع: فردا

کلیدواژه: حرب الله رژیم صهیونیستی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند

به گزارش همشهری آنلاین، در سایه تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان، حزب‌الله لبنان خبر شهادت محمد خلیل عطیه (ساجد) را در راه قدس اعلام کرد.

به این ترتیب شمار شهدای در راه قدس حزب‌الله لبنان از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به ۲۷۱ نفر افزایش یافت.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده که این رزمنده مقاومت متولد ۱۹۹۴ در شهرک قانا و ساکن شهرک الصرفند در جنوب لبنان بود.

دو روز پیش نیز مقاومت لبنان، خبر شهادت سه تن از رزمندگان خود به نام‌های مبارک علی حمیه (صادق) از شهرک طاریا و ساکن شهرک البزالیه البقاعیه، حسین علی دغمان (ملاک) از شهرک جنوبی کفرتبنیت و علی رضا حرف (ابومهدی) از شهرک المنصوری در جنوب را منتشر کرده بود.

شبکه المیادین امروز با انتشار خبر شهادت یکی دیگر از اعضای مقاومت لبنان همچنین از تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی مناطق اطراف شهرک‌های بیت لیف، عیتا الشعب، یارون، المحمودیه، العیشیه و ارتفاعات جبل ابو راشد را هدف قرار داد. این در حالی است که عملیات حزب‌الله در حمایت از مردم و مقاومت غزه علیه مواضع نظامیان اسرائیلی و پایگاه‌های نظامی آنها در شمال فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 846697 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان