Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:37:50 GMT

جمع آوری کمک‌های مردمی برای حادثه دیدگان انفجار بیروت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۳۸۵۳

جمع آوری کمک‌های مردمی برای حادثه دیدگان انفجار بیروت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن اعلام آمادگی این نهاد برای جمع آوری کمک‌های مردمی گفت: کمیته امداد ضمن تسلیت مجدد به خانواده‌های داغدیده حادثه انفجار لبنان و در راستای همدردی و کمک به آسیب دیدگان و بازماندگان این حادثه، آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به درخواست‌های متعدد مردم عزیز ایران اسلامی برای کمک به حادثه دیدگان بیروت، مردم نیکوکار و خیرین گرامی می‌توانند کمک‌های نقدی و ریالی خود را به شماره حساب ۰۱۰۲۵۴۰۲۵۴۰۰۹ امانی بین الملل نزد بانک ملی شعبه کمیته امداد کد ۵۲۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ واریز نمایند.

کد خبر 4992777

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی انفجار بیروت سید مرتضی بختیاری ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی روز خبرنگار کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی پیش بینی وضعیت هوا بنیاد شهید و امور ایثارگران انفجار بیروت ملک جماران مواد مخدر دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: انفجار کپسول گاز در پایانه شرق تهران سبب بروز حادثه شده است.

وی افزود: در حال اعزام به محل حادثه هستم و به زودی اطلاعات تکمیلی در این زمینه اعلام می‌شود.

کد خبر 6081941

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته