Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@16:51:16 GMT

ویدیوی ترامپ در فیس بوک و توییتر حذف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۳۸۷۴

ویدیوی ترامپ در فیس بوک و توییتر حذف شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، این پست حاوی کلیپ ویدیویی از مصاحبه دونالد ترامپ با شبکه فاکس نیوز بود که در آن رییس جمهور آمریکا مدعی شده بود کودکان از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ مصون هستند.

سخنگوی فیس بوک اعلام کرد این ویدیو شامل ادعاهای نادرست درباره مصون بودن گروهی از مردم از ابتلا به کووید ۱۹ بود که سیاستهای این شبکه اجتماعی در خصوص اطلاعات نادرست آسیب رسان پیرامون کووید ۱۹ را نقض می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک توییت حاوی ویدیویی که توسط اکانت کمپین ترامپ ارسال و توسط رییس جمهور آمریکا به اشتراک گذاشته شده بود هم از سوی توییتر به دلیل نقض مقررات عدم انتشار اطلاعات نادرست کووید ۱۹ مخفی شد.

سخنگوی توییتر اعلام کرد مالک اکانت "تیم ترامپ" باید پیش از این که دوباره توییت کند، توییت مذکور را حذف کند.

کمپین ترامپ شبکه های اجتماعی را به ضدیت با رییس جمهور آمریکا متهم و اعلام کرده که وی حقیقت را گفته است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا اعلام کرده که اگرچه بزرگسالان عمده مبتلایان به کووید ۱۹ را تشکیل می دهند اما برخی از کودکان و نوزادان هم علایم این بیماری را نشان داده و می توانند آن را منتقل کنند.

طبق تحلیل سازمان جهانی بهداشت از شش میلیون مورد ابتلا در فاصله ۲۴ فوریه تا ۱۲ ژوییه، سهم کودکان ۵ تا ۱۴ ساله، حدود ۴.۶ درصد بوده است.

طبق اظهارات سخنگوی فیس بوک، برای نخستین بار است که فیس بوک پست ترامپ را به دلیل انتشار اطلاعات نادرست ویروس کرونا حذف کرده است.

همچنین به نظر می رسد برای نخستین بار است که این شبکه اجتماعی پست رییس جمهور آمریکا را به دلیل نقض مقررات عدم انتشار اطلاعات نادرست حذف می کند.

فیس بوک در ماههای اخیر از سوی نمایندگان کنگره و کارمندانش به دلیل عدم اقدام علیه پستهای جنجالی ترامپ هدف انتقاد قرار گرفته بود.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت پیش از این تبلیغات کمپین انتخاباتی ترامپ را به دلیل نقض مقررات اطلاعات نادرست حذف کرده بود. همچنین پستهای ترامپ و تبلیغات انتخاباتی که یک مثلث معکوس قرمز را نشان می داد که نماد مورد استفاده نازیها برای شناسایی زندانیان سیاسی بود را به دلیل نقض سیاست ضد نفرت سازمان یافته حذف کرده بود.

پربیننده ترین تجارت پرسود ریال و دلار در سلیمانیه رونق بازار املاک ترکیه به خاطر خریداران ایرانی! اولین لحظات انفجار مهیب بیروت +فیلم سقوط قیمت دلار نزدیک است تصویر ماهواره‌ای از انفجار بیروت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ فیس بوک دونالد ترامپ توییتر ویدیو قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت رییس جمهور آمریکا اطلاعات نادرست دلیل نقض کووید ۱۹ فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع ایرانی تصریح کرد: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است.    به گزارش ایسنا، منابع ایرانی به المیادین گفته‌اند هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته و رسانه‌های آمریکایی یک جنگ نیابتی اطلاعات نادرست را از طرف رژیم صهیونیستی اجرا می‌کنند.   یک مقام ایرانی هم به رویترز گفته حمله موشکی به ایران انجام نشده و صداهای انفجار در اصفهان ناشی از فعال‌شدن سامانه‌های پدافندی بوده است.   فاکس نیوز هم خبر داده آمریکا در حوادث امروز نقشی نداشته است.   بامداد روز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور  در برخی از شهرها از جمله اصفهان خبر دادند.   شنیده شدن صدای شلیک مربوط به پدافند هوایی برای مقابله با ریزپرنده‌ها بوده است و اخبار مربوط به انفجار در برخی نقاط کشور نادرست است.   تا این لحظه هیچگونه انفجار و آتش‌سوزی در تاسیسات اصفهان گزارش نشده و شرایط آرام و عادی است.    همچنین بر اساس این گزارش ،برخلاف آنچه که برخی از منابع خبری خارجی اعلام کردند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است.   منابع خبری موثق اعلام کردند گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است
  • تولید به صادرات گره بخورد/ نادرست بودن قطع برق چاه‌ها
  • دست به دست شدن ویدیوی قابل‌تامل از شاه درباره جنگ را ببینید!
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • ویدیوی دور از انتظار علیرضا پناهیان به مناسبت تولدش با آهنگ حامد زمانی
  • ویدیوی هک سایت وزارت راه اسرائیل
  • ژاوی و تماشای ویدیوی معروف تمرینات مارادونا در فاصله چند ساعت به آغاز دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم