Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:39:58 GMT

المپیک توکیو قطعاً برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۳۹۰۶

المپیک توکیو قطعاً برگزار می‌شود

مدیر اجرایی کمیته سازمان دهنده بازی‌های المپیک 2020 توکیو از برگزاری قطعی این رویداد بزرگ ورزشی با وجود شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان از جمله ژاپن باعث شد تا بازی‌های المپیک 2020 توکیو یکسال به تعویق بیفتد و در سال 2021 برگزار شود. با وجود اعلام این موضوع، ابهاماتی در برگزاری این رویداد در سال آینده میلادی وجود دارد، چرا که مبتلایان به کرونا هنوز در کشورهای مختلف دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«توشیرو موتو» مدیر اجرایی کمیته سازمان دهنده بازی‌های المپیک در گفت‌وگو با Financial Times در این باره گفت: بحران جهانی بهداشت تا زمان جدید برگزاری بازی‌های المپیک در سال 2021 ناپدید نخواهد شد. من نمی‌دانم که وضعیت شیوع کرونا تا تابستان آینده چگونه خواهد بود، اما به نظر نمی‌رسد که بیشتر از قبل باشد. نکته مهم این است که مردم باید با این ویروس زندگی کنند.

 

وی درباره هزینه‌های تعویق این رویداد گفت: این دولت بود که تصمیم به تعویق المپیک گرفت و حالا اوضاع کمی تغییر کرده است. علاوه بر این، برگزاری المپیک در شرایط کرونایی بدین معناست که راهبرد ضد ویروس اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. بر همین اساس استراتژی مبارزه با کووید 19 باید در سطح ملی برگزار شود.

 

بازی‌های المپیک 2020 توکیو قرار است از 23 جولای 2021 برگزار شود.

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازی های المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک پاریس شرکت نخواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس (فرانسه) شرکت نخواهند کرد.

قرار است در سه روز آینده یک تورنمنت انتخابی المپیک در رشته شمشیربازی در لوکزامبورگ برگزار شود که ورزشکاران روسی اجازه شرکت در آن را ندارند.

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

پیش از این کنگره فدراسیون جهانی شمشیربازی (FIE) با اکثریت آرا تصمیم گرفت شمشیربازان روسیه و بلاروس را در وضعیت بی‌طرف به مسابقات بین‌المللی بازگرداند. در همان زمان، این فدراسیون به تعدادی از ورزشکاران برجسته روسیه از جمله قهرمانان المپیک سوفیا پوزدنیاکوا، سوفیا ولیکایا و یانا یگوریان اجازه شرکت در مسابقات را نداد. در بازی‌های المپیک توکیو، شمشیربازان روسی در مجموع سه مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به دست آوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • الفتی در ژیمناستیک ایران تاریخ‌ساز شد