Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین بعد از پایان مهلت پرداخت مطالبات برانکو که تاریخ آن امروز 16 مرداد بود باشگاه پرسپولیس بیاینه ای در این خصوص منتشر کرد. در این بیانیه آمده‌:

باشگاه پرسپولیس در راستای اقدامات خود برای بستن پرونده مالی برانکو و دستیاران وی و اجرای آرای صادره از سوی فیفا، در روزهای گذشته اقدام به ارسال نامه به فیفا برای انجام تعهدات مالی خود نسبت به زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ از محل درآمدهای خود نزد فیفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام با توجه به پذیرش این درخواست‌ از سوی فیفا در دیگر موارد انجام شد. باشگاه پرسپولیس، همچنین برای اجرای آرای صادره از سوی فیفا، روز گذشته (سه‌شنبه) اقدام به واریز 5 درصد سود سالیانه به حساب این دو مربی در عمان کرده است.

باشگاه پرسپولیس، روز چهارشنبه نسبت به پرداخت کامل مطالبات مارکو استیلینوویچ بر اساس رای فیفا به حساب وی در عمان نمود.

همچنین دیروز و امروز در دو قسمت، بخشی از قرارداد برانکو ایوانکوویچ به حساب ایشان در عمان واریز شد. البته این احتمال وجود دارد که با توجه به تعطیلی چند روزه در کشور عمان تا روز یکشنبه، این رقم‌ها در حساب برانکو ایوانکوویچ و مارکو استیلینوویچ با چند روز تاخیر قابل مشاهده باشد.

باشگاه پرسپولیس همچنین در نظر دارد با توجه به پیش‌بینی اعتبار لازم، باقی مطالبات سرمربی پیشین سرخپوشان را در چند روز آینده به حساب وی واریز نماید.

باشگاه پرسپولیس همچنین روز گذشته با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فیفا، ضمن تشریح اقدامات خود در اجرای آرای صادره از سوی فیفا، رسید پرداخت‌های انجام شده و همچنین مکاتبات با فدراسیون جهانی فوتبال در ارتباط با زلاتکو و ایگور را ارسال کرد

کد خبر 538015

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سوی فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد ۱۹۵ میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

فروغ شباهنگ در جمع خبرنگاران گفت: با تلاشهای مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور و تخصیص منابع به منظور پرداخت مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد این سازمان، ۱۹۵ میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی استان پرداخت شد.

وی افزود: خوشبختانه سازمان بیمه سلامت روال منطقی و تا حدودی قابل قبول را در پرداخت مطالبات بخش‌های دولتی و خصوصی در حوزه‌های بستری و سرپایی در پیش گرفته که بر این اساس ۱۹۵میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی تا آبان ماه ۱۴۰۲، ۷۹ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان سطح یک و موسسات خصوصی تا دی ماه پرداخت شده است.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز امیدواری کرد: این پرداخت ها موجب ارتقاء سطح رضایتمندی مراکز ارائه دهنده خدمات شده و  به تبع آن رضایت بیمه شدگان در دریافت خدمات درمانی را سبب خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شباهنگ بیان کرد: بیش از یک هزار و ۴۷۲موسسه درمانی سطح استان با این اداره کل طرف قرارداد هستند که به ۷۰درصد از جمعیت استان که تحت پوشش بیمه سلامت می باشند، خدمات درمانی مورد نیاز ارائه می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • فیفا آنقدر فاسد بود که می‌شد جام جهانی را خرید!‏
  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات
  • تسویه ۱۰۰ درصدی مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • پرداخت بیش از ۲میلیارد تومان از مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد