Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@23:38:48 GMT

رن به دنبال جذب هافبک بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۳۹۷۵

رن به دنبال جذب هافبک بایرن مونیخ

‍‍‍‍‍‍

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ مورد توجه یک باشگاه فرانسوی قرار گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آلمانی «کیکر» خبر داد باشگاه رن فرانسه، خاوی مارتینس را به‌عنوان یکی از اهداف نقل‌وانتقالات تابستانی خود در نظر گرفته است. این هافبک اسپانیایی تنها یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد، اما از سوی این باشگاه پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت نکرده است، از‌ این رو گفته می‌شود او پس از هشت سال در این تابستان از جمع باواریایی‌ها جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رن در حالی برای به خدمت گرفتن خاوی مارتینس 31 ساله خیز برداشته است که در فصل اخیر تنها در 16 بازی بوندس‌لیگایی برای سرخپوشان مونیخی به میدان رفت. هافبک پیشین اتلتیک بیلبائو در فصل اخیر ابتدا زیر نظر نیکو کواچ و سپس زیر نظر هانسی فلیک نقش پررنگی در بایرن نداشته است.

مارتینس پیش از این درباره احتمال حضورش در لیگ‌هایی همچون MLS آمریکا و استرالیا سخن گفته بود، هرچند احتمال بازگشت به فوتبال اسپانیا نیز برای او وجود دارد. بایرن مونیخ اخیراً تانگوی کواسی را از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت گرفته است، بازیکنی که در صورتی جدایی مارتینس می‌تواند گزینه‌ای برای بازی در پست هافبک دفاعی باشد.

با اعلام باشگاه بایرن مونیخ؛ تیاگو از جمع باواریایی‌ها جدا می‌شودرومنیگه: خوش‌بینم که آلابا در بایرن مونیخ بازنشسته خواهد شد/ دیوید شبیه به بکن‌باوئر است

این هافبک اسپانیایی تاکنون با تیم بایرن مونیخ هشت قهرمانی در بوندس‌لیگا، پنج قهرمانی در جام حذفی آلمان، سه قهرمانی در سوپرجام آلمان، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال رن بایرن مونیخ بیشتر بخوانید... اعلام اسامی داوران دیدارهای بارسلونا - ناپولی و بایرن مونیخ - چلسی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعلام اسامی داوران دیدارهای بارسلونا - ناپولی و بایرن مونیخ - چلسی واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال رن بایرن مونیخ پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور ۲ آرتتا برای حفاظت از خانه‌اش سگ ۲۲ هزار یورویی خرید + عکس ۳ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۴ ۱۱ بازیکنی که کروس برای بازی خداحافظی‌اش در نظر دارد + عکس ۵ هافبک زنیت در مسیر انتقال به میلان ۶ واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس ۷ سلطانی‌فر: از جوسازی مفسدان علیه مدیران وزارت ورزش و افراد وابسته به ما ترسی نداریم/ عوامل فساد در باشگاه‌های مختلف شناسایی شده‌اند ۸ پرسپولیس بازیکن مورد غضب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: با تمام قدرت لیگ را تمام می‌کنیم و برای جام حذفی آماده می‌شویم/ نگران محرومیت فیفا هستیم اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس بوناچیچ: انگیزه نداشتن پرسپولیس مثل داستان‌ کودکانه است/ مطمئنم ذوب‌آهن در لیگ برتر می‌ماند مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم قالیباف: هماهنگی کاملی بین قوای سه‌گانه برای حل مشکلات معیشتی وجود دارد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال رن بایرن مونیخ بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد

سرمربی موفق استون ویلا همچنان به کار در این باشگاه ادامه خواهد داد

طرفداری | با وجود اصرار منابع آلمانی به علاقه بایرن مونیخ برای همکاری با اونای امری، این سرمربی اسپانیایی تصمیم به امضای قرارداد تازه‌ای با استون ویلا گرفت.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، استون ویلا برای تمدید قرارداد اونای امری تا سال 2027 به توافق نهایی دست یافته است. این سرمربی 52 ساله که از پاییز 2022 هدایت استون ویلا را در دست دارد، در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و تیمش را به نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا رسانده است. 

مالکان استون ویلا مایل هستند اونای امری به «سرالکس فرگوسن» باشگاه‌شان تبدیل شود و تعهد ادامه‌دار امری به استون ویلا، شایعات پیوستن او به بایرن مونیخ و یا هر تیم دیگری را به پایان خواهد رساند. ساعاتی پیش از آلمان خبر رسید که رالف رانگنیک گزینه اصلی هدایت بایرن مونیخ است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود
  • لوتار ماتئوس: هانسی فلیک دیگر به فکر کار در بوندسلیگا نیست