Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به سیاه‌نمایی مهمترین ابزار دشمن در تحریف گفت: امروز رسانه‌ها وظیفه سنگینی در برابر جریان تحریف دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، سرهنگ حسین خدامیان بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه شهرستان نطنز اظهار داشت: امروزه یکی از مهمترین جبهه‌های جنگ نرم، فضای مجازی و رسانه است که در سال‌های اخیر توانسته نقش بسزایی در تغییر و تحولات جهانی ایفا کند و معادلات زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه نطنز افزود: مقام معظم رهبری با دید وسیع خویش بر لزوم توجه و حضور بیش از پیش نیروهای متعهد و انقلابی در فضای مجازی و رسانه‌ای و ناامن کردن آن برای دشمنان تاکید کرده و خواستار توانمندسازی افسران جنگ نرم در این حوزه که همانا اصحاب رسانه، فعالان فرهنگی و بسیجی هستند، شده‌اند.

خدامیان ضمن اشاره به رسالت‌های خبرنگاران در شرایط ویژه امروزی در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه افزود: یکی از مهم‌ترین رسالت‌ خبرنگاران، توجه به تقویت امید و نشاط در جامعه است و رسانه‌ها همواره باید مولفه‌های امید در جامعه را تقویت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: امروز دشمنان تمرکز خود را بر روی ناامیدی ملت و القای ناکارآمدی نظام اسلامی گذاشته است بنابراین اینجا نقش رسانه و خبرنگاران بسیار مهم و اثر گذار است و باید به آن توجه داشت زیرا امروز دشمن به خوبی می‌داند تحریم‌ها به تنهایی بر تضعیف اراده‌های پولادین ملت اثرگذار نیست و تحریف را در کنار تحریم‌ها قرار داده است.

قاضی‌زاده هاشمی: بکاربردن واژه تحریف در کنار تحریم یک پیام استراتژیک دارد که باید رمزگشایی شوداتکا به مردم و بیان واقعیت‌ها تنها راه شکست جریان تحریف استنصراللهی: مقابله با جریان تحریف نیازمند تغییر در آرایش رسانه‌های داخلی است/ چه کسانی به جریان تحریف کمک می‌کنند؟

 وی با بیان اینکه مهمترین ابزار دشمن در بحث تحریف، رسانه‌ها و انعکاس اخبار نادرست همراه با سیاه‌نمایی است تا فعالیت‌ها و تلاش‌های  نظام  و انقلاب را زیر سوال ببرند، تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند فضای تاریک تحریف دشمن را برای مخاطبان ومردم روشن کرده و با بیان واقعیات شفاف‌سازی کنند

وی با بیان اینکه پیروز شدن در جنگ رسانه‌ای که در واقع همان جنگ تحریم و تحریف دشمنان است، نیازمند بکارگیری تلاش‌ها و  اراده‌های جهادی و استفاده از نیروهای جوان انقلابی است، افزود: امروز رسانه‌ها وظیفه سنگینی در برابر جریان تحریف دارند و باید به خوبی و به موقع نقش‌آفرینی کنند و باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی برای نسل جوان تبیین کنند.

خدامیان به موضوع مطالبه‌گری مردم و رسانه‌ها از مسئولان اشاره کرد و تاکید کرد: تک تک مسئولان باید به مطالبات و  درخواست‌های به حق و قانونی ارباب رجوع پاسخ دهند چراکه مردم ولی نعمت ما هستند و هیچ بهانه‌های برای عدم پاسخ گویی وجود ندارد.

 فرمانده سپاه نطنز در ادامه به فعالیت‌های این نهاد انقلابی در دوران بیماری کرونا اشاره کرد و تاکید کرد: کمک‌های مومنانه، اطعام غدیر، طرح ولایت، راه‌اندازی کارگاه‌های قالی بافی برای زنان بی‌سرپرست در نطنز و بادرود و بسیج سازندگی از جمله اقدامات ناحیه مقاومت سپاه نطنز است.

انتهای پیام/804/ش

R7760/P/S6,1369/CT11 بیشتر بخوانید... دشمن با تحریف آینده کشور را هدف گرفته است عضو مجلس خبرگان: وانمودکردن شکست ایران مقابل تحریم‌ها "بزرگ‌ترین تحریف" است/ ارتباط ایران با چین "انحصار قدرت آمریکا" را می‌شکند ارائه هنرمندانه قابلیت‌های انقلاب اسلامی می‌تواند جلوی تحریف حقایق را بگیرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دشمن با تحریف آینده کشور را هدف گرفته است عضو مجلس خبرگان: وانمودکردن شکست ایران مقابل تحریم‌ها "بزرگ‌ترین تحریف" است/ ارتباط ایران با چین "انحصار قدرت آمریکا" را می‌شکند ارائه هنرمندانه قابلیت‌های انقلاب اسلامی می‌تواند جلوی تحریف حقایق را بگیرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ طرح‌های شیرین‌سازی آب دریا در سراسر استان بوشهر اجرا می‌شود ۳ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۴ ابتکار فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق در تبریک روز خبرنگار / قدردانی از ‌‌مدافعان و یاوران سلامت / نیروهای مسلح کنار مردم‌اند + فیلم ۵ سرپرست آب منطقه‌ای گلستان: آبگیری سد نرماب از اواخر امسال؛ ۴۵۰ میلیاردتومان برای تملک اراضی سد نیاز داریم ۶ پاسخ ‌مسئولان به تسنیم درباره گرانی ماسک؛ "نوسانات ارزی" و "کمبود پارچه" مقصرند ۷ اتمام بازسازی روستاهای سیل‌زده گلستان تا پایان شهریور/همه واحدهای مسکونی سیل‌زدگان تحویل شد ۸ دستگیری مدیر کل سابق امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان به اتهام فساد مالی مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| اطعام بزرگ ۲۰ هزار نفری غدیر در خراسان شمالی؛ «عیدی متفاوت» هیئتی‌ها برای مردم بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران میزگرد| چرا تولیدات کشاورزی استان اصفهان به میزان کافی صادر نمی‌شود؟ / حلقه مفقوده‌ای که در شرکت‌های دانش بنیان باید یافت فلسفه مناطق ممنوعه در نوار مرزی از زبان فرمانده مرزبانی / اجازه ورود اقلام ضدفرهنگی، مشروبات الکلی و سلاح را نمی‌دهیم مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم قالیباف: هماهنگی کاملی بین قوای سه‌گانه برای حل مشکلات معیشتی وجود دارد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه جریان تحریف ترین اخبار رسانه ها بزرگ ترین تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران امروز قوی و مقتدر شده است

استاندار کرمانشاه گفت: ایران به واسطه تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی فرزندان خود قوی و مقتدر شده است و قدرت خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _ چهارشنبه بیست و نهم فروردین _ در مراسم رژه نیره‌ای مسلح، پیچیده‌تر شدن روزافزون زندگی انسان را یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های زندگی بشر نسبت به قرون گذشته عنوان و اظهار کرد: امروز در شرایطی زندگی می‌کنیم که زندگی انسان در تمام زمینه‌ها با سرعتی چشم‌گیر در حال تغییر و پیچیده شدن است.

وی افزود: یکی از ابعاد این پیچیدگی دسترسی انسان به انواع ابزارهای مختلف و دستیابی شگرف و تحول‌آفرین به‌نام ابزار رسانه است، چراکه مستکبران فهمیده‌اند با گذشت زمان و رشد عقل و فکر بشریت باید این خشونت، ظلم و ستم خود را با ابزارهای مختلف به شکل‌های دیگری نمایش دهد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: جهان استکبار امروز با استفاده از ابزار مختلف به‌ویژه رسانه بازنمایی‌های متفاوتی ایجاد کرده است، به نحوی که جای ظالم و مظلوم، جلاد و شهید، غاصب و صاحب حق، وحشی و متمدن را تغییر می‌دهد تا جایی که یک رژیم غاصب و کودک‌کش خود را صاحب و حاکم سرزمین و مردمی معرفی می‌کند و در بیش از ۷۰ سال گذشته هیچ آثاری از حضور او در آن سرزمین وجود ندارد.

صحرایی سرعت تغییرات را از دیگر تفاوت‌های زندگی بشر نسبت به قرن‌های گذشته دانست و اضافه کرد: در دوران معاصر سرعت تغییرات تمدنی بسیار چشمگیر و اثرگذار شده است.

وی تصریح کرد: سرعت تغییرات اتفاقی را رقم زد و از ایرانی که روزی در تحولات جهانی جایی نداشت یک قدرت نوظهور را به جهان معرفی کرد، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ جهان شاهد رویش یک قدرت الهی نوظهور میان تمدن‌های تاریخی بشریت بود.

استاندار کرمانشاه گفت: ایران به واسطه تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی فرزندان خود قوی و مقتدر شده است و قدرت خود را به نمایش گذاشت.

صحرایی افزود: رسانه جهان استکبار نتوانست جلوی اراده مستضعفان عالم را بگیرد و به لطف الهی، امروز شاهد پیروزی‌های روزافزون جبهه مقاومت و جهان مستضعفان هستیم.

کد خبر 745439

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق شکست سنگینی به اسراییل وارد کرد
  • آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است
  • نمایش اوج ذلت اسرائیل و اقتدار ایران در جریان انهدام ریزپرنده‌های صهیونیستی توسط پدافند هوایی کشور
  • رئیسی: دنیا به حقایت ایران ‌در دفاع از فلسطین پی برد‌
  • صهیونیست‌ها علنا از ترس خود در برابر ایران می‌گویند
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • ایران امروز قوی و مقتدر شده است
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد