Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاد گفت: به مناسبت عید غدیر از صبر و تحمل فرزندان مدافعان سلامت، پلیس و پارکبانان در زمانی که والدینشان مدتهای طولانی در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی و جامعه بوده اند، با اهداء بسته های فرهنگی قدردانی خواهد شد.

«فاطمه شاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با تاکید بر لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ علوی و ضرورت تبیین پیام واقعه غدیرخم برای آنان، اظهار داشت: در همین راستا روز عید غدیر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراسم جشنی با حضور تعدادی از کودکان روشندل در محل خانه جوان در مرکز استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون کتابخانه آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی گفت: سخنرانی کوتاه در موضوع عید غدیر خم، قصه‌گویی، بیان حدیث و طرح سوال مسابقه در موضوع امامت و ولایت، مولود خوانی، مسابقه و اهدای جوایز  از  جمله برنامه های پیش بینی شده برای جشن غدیر است.

 

وی خاطر نشان کرد: این جشن با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر و تبیین جایگاه امامت و ولایت در میان کودکان و نوجوانان، بزرگداشت اعیاد مذهبی و ایجاد فضای معنوی و شاد در این ایام برای کودکان تدارک دیده شده است.

 

شاد ادامه داد: به مناسبت عید غدیر از صبر و تحمل فرزندان مدافعان سلامت، پلیس و پارکبانان در زمانی که والدینشان مدتهای طولانی در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی و جامعه بوده اند، با اهداء بسته های فرهنگی قدردانی خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی با همکاری کانون فرهنگی هنری بیت العباس (علیه السلام) بیرجند مسابقه کتابخوانی «از کرامت تا ولایت» را برگزاری می کند، افزود: متقاضیان باید پاسخ صحیح را به همراه نام و نام خانوادگی، سن و نام کانون را به صورت یک عدد ۱۰ رقمی از چپ به راست به سامانه ۱۰۰۰۸۹۴۰۵۶۱ پیامک کنند.

 

مسئول کانون کتابخانه آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی ادامه داد: قرعه کشی و اعلام نتایج این مسابقه کتابخوانی ۱۸ مرداد مصادف با عید غدیر خم انجام خواهد شد.

 

شاد با اشاره به اینکه ۲۰۰ جلد کتاب نیز در بین کودکان مناطق محروم استان با همکاری گروه جهادی غدیر توزیع خواهد شد، یادآور شد: برنامه سه‌شنبه های فرهنگی نیز  با موضوع «غدیر» در محل امامزادگان باقریه به صورت مجازی برگزار شد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدافعان سلامت جشن عید غدیر خم کودکان خراسان جنوبی عید غدیر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در این اقدام ۵ هکتار از ورودی شهر بیرجند به همت ۳۰۰ نفر از پاکبانان شهرداری، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه بیرجند و کارکنان محیط زیست از زباله پاکسازی شد.


شعار امسال هفته‌ی زمین پاک، مشارکت مردم و زمین پاک در مقابل مدیریت پلاستیک نامگذاری شده است.


شهردار بیرجند در این مراسم گفت: تفکیک زباله در مبدأ با قرار دادن محفظه‌های مخصوص زباله‌های مختلف در نقاط مختلف شهر به ویژه مجتمع‌های مسکونی با همت شهرداری از سال گذشته در حال اجراست.


بهترین با بیان اینکه پس از این در سایر نقاط شهر هم این طرح اجرا می‌شود افزود: سایت تفکیک زباله شهر بیرجند با ظرفیت ۱۵۰ تن زباله در روز، یکی از سایت‌های مجهز در کشور است.


وی گفت: هم اکنون از ۱۵۰ تن زباله روزانه در بیرجند، تنها ۳۰ درصد آن بازیافت می‌شود و ۷۰ درصد دفن می‌شود که در تلاشیم درصد بازیافت را با فرهنگ سازی به ۷۰ درصد برسانیم.


در این برنامه، همچنین از پاکبانان برتر تجلیل شد.


روزانه ۴۷ هزار تن زباله در کشور تولید می‌شود که تنها ۸ درصد آن بازیافت می‌شود، ضروریست با تولید زباله کمتر و تفکیک زباله‌ها از مبدا، به فکر حفظ محیط زیست و آینده باشیم.

دیگر خبرها

  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • پاکسازی ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی