Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@07:06:11 GMT

قالیباف: خبرهای خوب اقتصادی در راه است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۰۴۲

قالیباف: خبرهای خوب اقتصادی در راه است

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در پخش اخبار سیما و در استودیو خبر ۱۴ با تبریک روز خبرنگار گفت: نقش شما خبرنگاران کم نظیر است. اگر زحمات شما نباشد، صحنه های حیاتی ماندگار نمی شود.

او ادامه داد: به عنوان خدمتگزار مردم وقتی به زحمات خبرنگاران نگاه می‌کنیم، می‌بینیم اگر تحلیل‌ها و رسالت شما  در افکار عمومی نباشد و دنبال کردن مطالبات مردم نباشد، اگر ما هم کاری کنیم، دیده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی متعلق به مردم است و افتخارمان این است که نماینده مردم هستیم و انشاءالله هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد.

او اظهار کرد: خبرنگاران در صحنه‌های سخت حضور داشتند و در زمان دفاع مقدس و اکنون در اجتماع، خطر‌های کرونا را به جان می‌خرند تا با آگاه کردن مردم، افکار عمومی را مدیریت کنند و از بیماری پیشگیری شود.

قالیباف گفت: همان طور که در اولین مصاحبه پس آغاز مجلس گفتم، ما بحث اقتصاد مردمی را به عنوان مهم‌ترین موضوع در دستور کار داریم و در این زمینه کاملاً با دو قوه دیگر هماهنگی وجود دارد. دست به دست یکدیگر می‌دهیم تا مشکلات معیشتی، اشتغال و ثبات اقتصادی را در شرایط غیر قابل قبول فعلی، حل شود.

رئیس مجلس تصریح کرد: در هفته‌های اخیر طرح‌های اقتصادی تصویب شده است که برخی از امور را هم به صورت نظارت و پیگیری دنبال کردیم و کار‌ها را با هماهنگی و کارشناسی پیش خواهیم برد.

او بیان کرد: امیدواریم که خبر‌های خوبی در حوزه سامان بخشی به اقتصاد، چه در بازار بورس و چه در بازار ارز و  پول به عنوان اولویت‌های مجلس یازدهم به مردم بدهیم؛ مطمئنم آینده خوبی پیشرو داریم، اما البته راه سختی خواهیم داشت.

قالیباف در پایان گفت: از رسانه‌های ملی و همه رسانه‌ها و خبرنگاران عزیز و همچنین مردم حاضر در شبکه‌های مجازی می‌خواهیم که همراهی داشته باشند تا با یکدیگر از این راه سخت عبور کنیم. طرح‌های خوب در دست است که در هفته‌های آینده دیده خواهد شد. برخی توقع حل مشکلات در هفته و ماه را دارند، اما من می‌گویم در فصل‌های پیشرو اثر اقدامات مجلس دیده می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف روز خبرنگار صداوسیما اقتصاد پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری طرح‌های اقتصادی و زیست محیطی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت شامگاه پنجشنبه در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه حفظ باغ‌های قصردشت ابتدا به آب نیاز دارد، اظهار داشت: آبیاری باغ‌های قصردشت غرقابی است.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌توان منابع آب ویژه باغ‌های قصردشت را تامین کرد، افزود: ساختمان‌های بلندمرتبه در جوار باغ‌ها موجب وسوسه باغداران شده است. عمر طرح باغ‌های قصردشت 10 سال بوده و باید پس از آن بازنگری می‌شده، اما در 24 سال گذشته این مهم انجام نشده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه می‌توان باغ‌ها را علمی‌تر اداره کرد، گفت: با توجه به تحولات اجتماعی و تغییرات جمعیتی در کلانشهر شیراز و حتی تغییرات اقلیمی، باید باغ‌های قصردشت بازنگری اقتصادی و زیست محیطی شوند.

پاک‌فطرت از رسانه‌ها خواست که در دور دوم انتخابات مجلس، مردم را تشویق به حضور کنند تا نماینده با قدرت بالاتری به مجلس راه یابد.

وی معتقد است که اخذ بودجه بیشتر با چانه‌زنی بیشتر همراست و بیش از 50 درصد لابی یک نماینده هم به میزان رأی وی بستگی دارد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس همچنین با اشاره به وضعیت فعلی اقتصادی، گفت: بیشترین ضرر با افزایش تورم، ابتدا متوجه خود دولت است، چرا که ه رچه اجناس گرانتر شود، تورم هم بالاتر می‌رود.

پاک‌فطرت با بیان اینکه دولت باید روی یک سری نیاز‌های جامعه یارانه اختصاص دهد، عنوان کرد: امروز آموزش، درمان و مسکن حداقل 50 درصد زندگی را پوشش می‌دهد. وقتی دخل و خرج با هم همخوانی نداشته باشد بهره‌وری کاهش می‌یابد و رشد اقتصادی مدنظر حاصل نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که امروز بخشی از مسائل جامعه، جامعه‌شناسی است، لذا باید اقتصاددانان بیایند و نظر بدهند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • عکس/ احترام نظامی به محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس
  • (عکس) احترام نظامی به قالیباف در مجلس
  • کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند
  • کوچکی‌نژاد: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت