Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@21:23:50 GMT

ویرانی خانه‌ سلبریتی‌های لبنانی در انفجار

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۰۶۳

ویرانی خانه‌ سلبریتی‌های لبنانی در انفجار

                  گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

ویرانی خانه‌ سلبریتی‌های لبنانی در انفجار وحشتناک

چرا از عباراتی مثل «اوم» یا «می‌دانی»، در صحبت‌هایمان استفاده می‌کنیم؟

فرار از زندان به سبک فیلم‌ها!

پیر زن ۸۹ ساله هشترودی کرونا را شکست داد +عکس

ترافیک سنگینِ جاده‌های شمالی در آستانه تعطیلات


کارتون؛ به بهانه روز خبرنگار


آمار قربانیان انفجار بیروت افزایش یافت


معمای عجیب رابطه زن بیمار با یک راننده تاکسی

تصاویرِ تعدادی از مفقودان حادثه انفجار بیروت


رونمایی از تندیس سردار در کرمان خبرساز شد +عکس


جلد متفاوت یک روزنامه درباره حوادث بیروت+عکس

نحوه شیردهی به نوزادان متولد شده از مادران مبتلا به کرونا

عینک دودی و آپارتمان شماره ۱۳ در آخر هفته سیما
بیشترین شیوع کرونا در چهار منطقه تهران
قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها
اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد تا اواخر مهر

ویرانی خانه هیفا وهبی در انفجار بیروت
لاغری به قیمت جان دو پسر تمام شد
دومین محموله کمک ایران وارد لبنان شد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 کنکور 99 حسین مدرس خیابانی انفجار بیروت عباس بابایی حزب کتائب لبنان بیروت فرار از زندان خانه سلبریتی ها طرح ترافیک 99 کنکور 99 حسین مدرس خیابانی انفجار بیروت عباس بابایی حزب کتائب لبنان بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر قدرت پهپادی ایران دنیا را برد، سلبریتی‌ها را خواب/ لسانی: ساختمان برند سلبریتی‌ها از هنجارشکنی شکل می‌گیرد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز؛ در این روزها شاید کمتر کسی را پیدا کنید که نسبت به حمله وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و جواب پهپادی و موشکی ایران هیچ واکنشی نداشته باشد و در هر کوی و برزنی صحبت از تقابل بین خیر و شر است؛ تا حدی که حتی قدرت موشکی و پهپادی ایران تیتر اول رسانه های جهان قرار گرفت و محبوبیت ایران را بیش از پیش در بین کشورهای همسایه افزایش داد و اگر فقط نگاهی به فضای مجازی و واکنش های توییتری مردم و مسئولین کشورهای منطقه بیاندازیم به راحتی متوجه خواهیم شد که موج همدلی با این واکنش موشکی ایران چقدر بالاست.

پس از این مرحله و حمله اسرائیل با چند ریز پرنده (کوادکوپتر) به یک رادار در اصفهان و سرنگون شدن توسط پدافند هوایی ایران و ادعای کذب رژیم کودک کش در خصوص هدف قرار دادن رادار سامانه پدافند در ایران مجددا شاهد افزایش موج حقارت و تمسخر رژیم صهونیستی توسط کاربران فضای مجازی و خبرنگاران در سراسر جهان بودیم تا حدی که ژوتام کانفینو سردبیر و خبرنگار اسرائیلی با اشاره به سخره گرفتن این حمله گفت: مردم اسرائیل این حمله را یک حمله به‌دردنخور می‌خوانند و حتی بن‌گویر وزیر امنیت داخلی اسرائیل نیز آن را مسخره و بی‌خاصیت دانسته ‌است.

حال سوال مهم اینجاست چرا سلبریتی های کشور خودمان که در هر موضوعی اعلام موضع کرده و نسبت به پیش پا افتاده ترین مسائل واکنش نشان می دهند در این مرحله مهم از تاریخ که قدرت نظامی و بازدارندگی ایران زبان زد همه دنیا قرار گرفته، سکوت کرده اند؟

این سکوت تا حدیست که حتی از ابراز یک استوری خشک و خالی هم دریغ کرده اند.

محمد لسانی پژوهشگر و فعال رسانه در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با بیان اینکه باید مفهوم سلبریتی را مورد بازشناسی قرار دهیم و باید ببینیم چه چیزهایی باعث دیده شدن، توسعه مخاطب و برد نفوذ پیام سلبریتی ها می شود گفت: اصولا سلبریتی ها افرادی هستند که دعوت به خود می کنند و برای همین باید عملا محوریت و مرکزیتی به روایت خودش بدهد و برای اینکه روایت خودش را روایتی معتبر اعلام کند به روایت دیگران هجوم میبرد و به عبارت دیگر همه افراد غیر از خودش را نقد می کند و روایت خودش را درست می داند.

لسانی ادامه داد: در گام اول رقبای شخصی تحت هجوم سلبریتی ها قرار می گیرند و در گام بعدی حتی سازمان ها و نهادها و دولت و حاکمیت را نقد می کنند که علت این موضوع توسط سلبریتی ها دیده شدن خودشان هستند.

وی تصریح کرد: ساختمان برند سلبریتی ها از هنجارشکنی و روایت غیرهمسو با روایت دیگران شکل می گیرد و همیشه سعی می کنند از قدرت فاصله بگیرند و علاقه دارند خودشان منتقد و مخالف حاکمیت نشان دهند بخاطر اینکه ژست مستقل بودن را به مخاطبانشان نشان دهند.

این فعال رسانه با بیان اینکه سلبریتی ها به شدت منفعت طلب و محاسبه گر هستند و برای اعلام موضع چرتکه می اندازند افزود: حاکمیت یک برند در افکار عمومی دارد و این برند قیمت و ارزشی دارد و اگر در کشوری حاکمیت قیمت و ارزش داشته باشد سلبریتی ها نیز به سمت آن برند با ارزش می روند.

لسانی تصریح کرد: سلبریتی های کشور ما اعتقاد دارند برد حاکمیت ایران یک برند کم ارزش است که آنها را از قیمت می اندازد و به همین دلیل سعی می کنند از حاکمیت فاصله بگیرند و ترس از افکار عمومی باعث فاصله آنها از این برند می شود.

وی در خصوص وجود خلا قانونی بیان کرد: در ریل گذاری تعامل سلبریتی ها با حاکمیت توسط قانون و تشکل ها و نهاد تنظیم گر سعی می شود کارکرد سلبریتی ها مثبت و تقویت کننده انسجام ملی باشد نه منفی و تضعیف کننده انسجام ملی و امنیت روانی.

این فعال رسانه گفت: در کشورهای مختلف وظیفه انتشار اخبار خوب و مثبت و هم وظیفه اقدامات و کمپین هایی که به رفاه و پیشرفت ختم شود بر عهده سلبریتی ها گذاشته می شود.

لسانی با بیان اینکه در دنیا نفرت پراکنی یک جرم است و رهبر معظم انقلاب نیز در اول فروردین ۱۴۰۳ نسبت به نفرت پراکنی نیز هشدار دادند افزود: در ایالات متحده فردی به نام الکس جونز سلبریتی برنامه های لایو اینترنتی حادثه ۱۱ سپتامبر را به خود حکومت نسبت داد که بخاطر همین موضع به دادگاه فراخوانده شد و رقم خیره کننده ای جریمه مالی شد که این نشان دهنده این است در همه جای دنیا توجهشان به کنش سلبریتی ها بیش از کشور ما است.

بر خلاف همه دنیا، نبود قوانین بازدارنده در جهت کنترل سلبریتی ها و منفعل بودن حکومت در قبال کنش آنان باعث شده تا این قشر که با بهره گیری از توان و ظرفیت های حاکمیت شهرتی را برای خود دست و پا کرده اند پس از مدتی از حاکمیت فاصله گرفته و با گرفتن ژست منتقد مخاطبانی را برای خود رقم بزنند.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1227936 برچسب‌ها سلبریتی پهپاد

دیگر خبرها

  • ویرانی عجیب در خان یونس غزه + عکس ها
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد/ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خبر قدرت پهپادی ایران دنیا را برد، سلبریتی‌ها را خواب/ لسانی: ساختمان برند سلبریتی‌ها از هنجارشکنی شکل می‌گیرد
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد
  • ویرانی گسترده در اردوگاه نورشمس پس از تجاوز سه روزه صهیونیست‌ها