Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه که پس از انفجار مشکوک اخیر در لبنان امروز وارد بیروت شده در جمع مردم این شهر گفت: یک راه‌حل سیاسی (برای تغییرات) در لبنان پیشنهاد خواهم داد.

او افزود: روز اول ماه سپتامبر (۱۱ شهریور) دوباره به لبنان می‌آیم، اگر آن‌ها (دولت و جریان‌های سیاسی لبنان) در این رابطه کاری انجام نداده باشند، خودم مسئولیت سیاسی تغییرات را بر عهده می‌گیرم!

این در حالی است که به گفته ناظران سیاسی این اظهارات عجیب رئیس‌جمهور فرانسه دخالت آشکار در امور داخلی و نقض حاکمیت کشور لبنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز سه شنبه انفجار‌هایی ویرانگر بندر بیروت را به لرزه درآورد و تعدادی از ساختمان‌ها را در این بخش از پایتخت لبنان با خاک یکسان کرد به طوری که موج انفجار در کیلومتر‌ها دورتر از محل انفجار شنیده شد. دستگاه امنیت عمومی لبنان اعلام کرد قرار است تحقیقاتی برای مشخص کردن «ماهیت دقیق حادثه» انجام بگیرد.

سرلشکر «عباس ابراهیم»، رئیس دستگاه امنیتی لبنان گفت تحقیقات اولیه حاکی از انفجار بیش از ۲۷۰۰ تن نیترات آمونیوم در انبار بندر بیروت است.

تا بدین لحظه، دست کم ۱۳۷ نفر در این حادثه دلخراش جان باخته اند و بیش از ۵ هزار نفر نیز زخمی شده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت گفت: وزارت نفت در سفر اول رئیس جمهور ۸۵۰ میلیارد ریال و در سفر دوم ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان تعهد مشارکت دارد که ۶۱۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات سفر اول پرداخت شده است.

او افزود: مصوبات سفر اول رئیس جمهور از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت ۸۵ درصد اجرایی شده است.

عباس زاده با تأکید بر تسریع در روند پرداخت اعتبارات وزارت نفت در زمینه تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام استان، اظهار کرد: هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه بیرجند نیاز است که قرار شد ۳۷۰ میلیارد ریال آن از سوی وزارت نفت در اسرع وقت پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: خراسان جنوبی اولین استان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان‌ها بود، پس باید در زمینه تخصیص اعتبارات هم در سطح کشور پیش‌رو باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • مسئولان قضائی عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستند
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن
  • چرا رئیسی مسئولیت کار‌های خود و دولتش را قبول نمی‌کند؟
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است