Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: ظرفیت دفاتر تسهیل‌گری برای رفع مشکلات مناطق محروم و بافت‌های فرسوده شهری لرستان به کار گرفته شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد محمود ثمینی عصر امروز در دومین جلسه هیئت اندیشه ورزی اجتماعی لرستان، هیئت اندیشه ورز را اتاق فکر شناخت معضلات اجتماعی دانست و اظهارداشت: کارشناسان دفاتر تسهیل‌گری با شناختی که از حوزه‌های مختلف اجتماعی دارند نقش بسیار موثری در رفع معضلات و مشکلات مردم ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عملکرد دفاتر تسهیل‌گری را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی شناخت کافی از دفاتر تسهیل‌گری پیدا کرده و با بهره‌گیری از توان این دفاتر، در شناسایی و رفع معضلات اجتماعی عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان عنوان کرد: مناطق محروم، کم برخوردار و بافت‌های فرسوده شهری ظرفیت بالایی در اجرای برنامه‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی دارند از این رو باید تلاش شود تا این مناطق به سطح متوسط شهری ارتقاء یابد.

توسعه مناطق محروم حاشیه اهواز باید در اولویت تفاهم‌نامه شهرداری و قرارگاه خاتم باشدآغاز پویش ملی "مشق احسان"/ اهدای 1000000 بسته لوازم‌التحریر و 15000 تبلت به دانش‌آموزان مناطق محرومخدمات ویژه بنیاد برکت به معلمان و دانش‌آموزان مناطق محروم

وی به لزوم انجام مطالعه وضعیت مناطق مختلف شهری توسط دفاتر تسهیل گری تاکید کرد و گفت: در راستای اجرای اقدامات عمرانی و فرهنگی، همکاری دفاتر با دستگاه های اجرایی مرتبط با آن حوزه در پیشبرد امور تأثیرگذار است.

ثمینی تصریح کرد: با توجه به اینکه ایجاد اماکن فرهنگی با عنوان سرای محله در شهرها جز طرح‌های مفید برای مردم است تعداد این اماکن جهت توسعه خدمات شهری افزایش یابد.

وی هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی را تأمین آرامش و امنیت مردم دانست و اظهارداشت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه شناسایی معضلات اجتماعی و دسته بندی آنها جهت رفع مشکلات انجام شود.

انتهای پیام/642/ ع

R41450/P1494/S6,72/CT11 بیشتر بخوانید... پتروشیمی ماهشهر پروژه‌های راهبردی مناطق محروم را در اولویت قرار دهد عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر خدمات ویژه بنیاد برکت به معلمان و دانش‌آموزان مناطق محروم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پتروشیمی ماهشهر پروژه‌های راهبردی مناطق محروم را در اولویت قرار دهد عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر خدمات ویژه بنیاد برکت به معلمان و دانش‌آموزان مناطق محروم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ طرح‌های شیرین‌سازی آب دریا در سراسر استان بوشهر اجرا می‌شود ۳ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۴ ابتکار فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق در تبریک روز خبرنگار / قدردانی از ‌‌مدافعان و یاوران سلامت / نیروهای مسلح کنار مردم‌اند + فیلم ۵ سرپرست آب منطقه‌ای گلستان: آبگیری سد نرماب از اواخر امسال؛ ۴۵۰ میلیاردتومان برای تملک اراضی سد نیاز داریم ۶ پاسخ ‌مسئولان به تسنیم درباره گرانی ماسک؛ "نوسانات ارزی" و "کمبود پارچه" مقصرند ۷ اتمام بازسازی روستاهای سیل‌زده گلستان تا پایان شهریور/همه واحدهای مسکونی سیل‌زدگان تحویل شد ۸ دستگیری مدیر کل سابق امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان به اتهام فساد مالی مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| اطعام بزرگ ۲۰ هزار نفری غدیر در خراسان شمالی؛ «عیدی متفاوت» هیئتی‌ها برای مردم بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران میزگرد| چرا تولیدات کشاورزی استان اصفهان به میزان کافی صادر نمی‌شود؟ / حلقه مفقوده‌ای که در شرکت‌های دانش بنیان باید یافت فلسفه مناطق ممنوعه در نوار مرزی از زبان فرمانده مرزبانی / اجازه ورود اقلام ضدفرهنگی، مشروبات الکلی و سلاح را نمی‌دهیم مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم قالیباف: هماهنگی کاملی بین قوای سه‌گانه برای حل مشکلات معیشتی وجود دارد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان مناطق محروم دفاتر تسهیل گری ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان صبح امروز در جلسه ستاد خانواده و جمعیت استان با اشاره به اینکه اجرای قانون جوانی جمعیت تکلیف قانونی دستگاه‌های متولی است، افزود: ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان با جدیت بر اجرای قوانین این حوزه نظارت داشته و تصمیمات براساس اولویت‌های آذربایجان غربی در این حوزه اتخاذ خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر اطلاع رسانی ظرفیت‌های قانونی پیش بینی شده برای جوانی جمعیت در جامعه، خاطرنشان کرد: دستگاه هایی، چون صداوسیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ...، با برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین تولید محتوای مناسب و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مستمر برای جامعه هدف، برنامه جوانی جمعیت را در بین جوانان ترویج کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی به ضرورت فرهنگ سازی و تولید محتوا در حوزه ترویج جوانی جمعیت نیز اشاره کرده و افزود: با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت، ازدواج و فرزندآوری، از ظرفیت نخبگان و کارشناسان و دانشگاهیان و صاحب نظران برای اطلاع رسانی این مباحث به جامعه هدف استفاده شود.

معتمدیان با تاکید بر تولید محتوا توسط دستگاه‌های متولی جوانی جمعیت برای فضای مجازی، اضافه کرد: از ظرفیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجموعه‌های انقلابی و تشکل‌های مردمی جهت ارتباط گیری صحیح با جامعه هدف استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه‌های آموزشی تبیین جوانی جمعیت در استان، گفت: از ظرفیت دانشگاهیان، روحانیون و نخبگان که به موضوع جوانی جمعیت اشراف دارند، روند تبیین سیاست‌های نظام و دولت سیزدهم در این حوزه تبیین شده و زمینه گفتگو و اقناع سازی جامعه فراهم شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر آگاه سازی جامعه از ظرفیت‌های قانون جوانی جمعیت، افزود: ظرفیت‌های قانونی برای ارائه تسهیلات تشویقی از قبیل ارائه زمین، مسکن و تسهیلات بانکی، به جامعه هدف جوانی جمعیت اطلاع رسانی شده تا واجدین شرایط بتوانند از این موارد تشویقی بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان
  • اجرایی شدن  بیش از 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید