Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@09:26:39 GMT

مخالفت انگلیسی ها با طرح 5 تعویض در فصل آینده

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۱۲۶

مخالفت انگلیسی ها با طرح 5 تعویض در فصل آینده

باشگاه های لیگ برتری امروز بر علیه استفاده از 5 تعویض در بازی های فصل 21-2020 رای دادند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از تلگراف، صبح امروز در جلسه بین تیم های لیگ برتر انگلیس طرح استفاده از 5 تعویض در بازی های فصل آینده به رای گذاشته شد. نتیجه نهایی این بود که فصل بعد طبق روال سال های پیش در هر بازی امکان استفاده از سه تعویض وجود داشته باشد و به این ترتیب طرح 5 تعویض که پس از شروع مجدد فوتبال در پی وقفه کرونا به اجرا در آمده بود، متوقف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در 9 هفته پایانی لیگ برتر انگلیس که به صورت فشرده برگزار شد، هر تیم اجازه استفاده از 5 تعویض را داشت. به دلیل فشردگی و نیز برگزاری بازی ها در گرمای تابستان و برای حفظ سلامتی بازیکنان، تصمیم بر این شده بود که در هر دو وقت بازی استراحتی کوتاه و سه دقیقه ای برای نوشیدن آب در نظر گرفته شود. همچنین تیم ها مجاز به استفاده از بیش از 20 بازیکن برای هر بازی شدند و در هر دیدار نیز مربیان اجازه انجام 5 تعویض را پیدا کردند.

 

در جلسه امروز همچنین مقرر شد که فصل 21-2020 هر تیم در روز بازی تنها از 18 بازیکن استفاده کند و به این ترتیب قانون استفاده از 23 بازیکن نیز لغو شد.

منچستر یونایتد لیورپول منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد لیورپول منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت و زمان پخش زنده بازی اسپانیا و برزیل امروز 7 فروردین

زی‌سان: تیم‌های اسپانیا و برزیل از ساعت ۲۳:۵۹ به وقت ایران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند که تیم ملی اسپانیا خود را برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آماده می‌کند.

امشب شب در برنابئو دیداری دوستانه بین تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل برگزار خواهد شد که شعار آن مبارزه با نژادپرستی است. حضور وینسیوس و دیگر رئالی‌های برزیل در برنابئو بر جذابیت بازی خواهد افزود.

تیم ملی اسپانیا با سرمربی وطنی خود توانسته عملکرد خوبی در بازی‌های اخیر از خود به جای بگذارد. این تیم در ۵ بازی اخیر خود تنها متحمل ۱ شکست شده است و در ۴ بازی دیگر به عنوان پیروز بازی شناخته شده است.

لوئیس دلافوئنته، مربی اسپانیا، که تیمش سه روز پیش در دیدار برابر کلمبیا با یک گل شکست خورد، در مورد رویارویی احتمالی وینیسیوس و کوبارسی در بازی فردا گفت: «ما نگران همه بازیکنان برزیل هستیم نه فقط وینیسیوس. همه از پتانسیل بالای وینی باخبریم. مشخص نیست که کوبارسی فردا در ترکیب ثابت باشد و ما تلاش می‌کنیم از نقتاط قوتمان برای ضربه زدن به حریف استفاده کنیم.»

سیستم بازی اسپانیا: «این بازی‌ها زمان آزمون و خطاست. البته زمان زیادی تا شروع یورو ۲۰۲۴ نداریم ولی در بازی قبلی به شیوه دیگری بازی کردیم و من راضی بودم.»

اهمیت بازی برزیل-اسپانیا: «این دهمین رویارویی دو تیم است و به راحتی می‌تواند یک نیمه نهایی یا فینال جام جهانی باشد. همیشه بازی با برزیل توجهات زیادی را به خود جلب می‌کند.»

خاطره بد از شکست در فینال المپیک برابر برزیل: «بازی برابری بود و ما یکی دو شانس خوب را از دست دادیم و یک توپ نیز به تیر زدیم. برزیل در وقت‌های اضافه به ما روی یک ضدحمله که یکی از نقاط قوتشان است، گل زد و قهرمان شد.»

جایگاه جهانی وینیسیوس: «نمی دانم او را در چه رتبه‌ای قرار دهم، ولی قطعا از بهترین‌های حال حاضر دنیاست.»

ظهور اندریک: «او فقط ۱۷ سال دارد و بازیکن بسیار خوبی نشان داده، اما از همین حالا او را با پله مقایسه می‌کنند که به نظرم درست نیست چنین فشاری به یک بچه ۱۷ ساله وارد کنیم. نباید بیهوده به او استرس داد.»

فهرست نهایی یورو: «هنوز وقت داریم و دوست دارم در هر پست دو بازیکن برتر داشته باشیم، اما لزوما قرار نیست در هر پست دو بازیکن تخصصی دعوت شوند.»

tags # فوتبال ، برزیل ، اسپانیا سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • پدیده 14 ساله آمریکایی جدیدترین خرید باشگاه منچسترسیتی
  • اظهارات جالب مهدی قایدی درباره مهدی طارمی
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • طارمی بازیکن باهوشی است؛ گلم را به او تقدیم می‌کنم!
  • قایدی: گل من تقدیم به مهدی طارمی!
  • قائدی:گلم را به طارمی تقدیم می‌کنم
  • ساعت و زمان پخش زنده بازی اسپانیا و برزیل امروز 7 فروردین
  • بهترین بازیکن دنیا از نظر ترنت الکساندر آرنولد چه کسی است؟
  • اسطوره انگلیسی خواهان حذف بازی‌های ملی اش از تاریخ شد