Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@16:00:02 GMT

اقامه نمازجمعه در ۲۱ شهر و روستای استان یزد لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۱۲۹

اقامه نمازجمعه در ۲۱ شهر و روستای استان یزد لغو شد

حجت‌الاسلام رضا شریفی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توحه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا  و با هدف با رعایت مقررات بهداشتی تنها در هفت شهر و روستاهای شهرستان‌های بهاباد، اردکان و اشکذر نمازجمعه اقامه می‌شود  

وی از نمازگزاران خواست با ماسک و دستکش و همچنین همراه داشتن مهر و سجاده شخصی در نمازجمعه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو درخواست ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا برای حفظ سلامت مردم، تعطیلی محل‌های اقامه نمازجمعه از نهم اسفند سال گذشته در استان یزد آغاز شد.

نماز جمعه در شرایط عادی در ۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت  استان یزد اقامه می‌شود.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشبنه گفت: از اوایل اسفند ماه 98 تاکنون ۳۲۰ هزار و ۱۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۱۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به ۱۷ هزار و ۹۷۶ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و ۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید -۱۹ در کشور شناسایی شدند که از این تعداد یک هزار و ۳۰۴ نفر از آنها بستری شدند. 

معاون وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۲۷۷ هزار و ۴۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، همچنین چهار هزار و ۱۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تاکنون 2 میلیون و ۶۱۲ هزار و ۷۶۳ آزمایش تشخیص کووید - ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری اظهار کرد: استان‌های مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد، گیلان و قم در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین شرایط بهداشتی در استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم به حالت هشدار رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: با رعایت اصول سه گانه فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و شست‌وشوی مداوم دست‌ها با امید خدا می‌توانیم این بیماری را شکست بدهیم.

برچسب‌ها کرونا یزد بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا یزد بهداشت و سلامت کرونا یزد بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمازجمعه، قبل از خطبه‌ها سردار سرتیپ پاسدار جواد استکی، فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کند.


در این مراسم میزهای خدمت دادگستری، مرکز منطقه ۶ و بازرسی کل استان اصفهان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، مرکز وکلای قوه قضائیه استان اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره کل ثبت احوال استان اصفهان، ویزیت تخصصی پزشکی رایگان، اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز