Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ دوم پاسدار  خبازی،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت:  پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری بر تعاون و احسان، مرحله دوم و در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر ناشی از بیماری کرونا ستاد رزمایش کمک مومنانه با ریاست امام جمعه محترم تشکیل شد که این رزمایش در سه بازه زمانی بزگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بازه زمانی اول این رزمایش دهه ولایت (عید قربان تا غدیر)، بازه زمانی دوم این رزمایش دهه اول محرم و بازه زمانی سوم این رزمایش دهه آخر صفر خواهد بود.

سرهنگ دوم پاسدار  خبازی، با اشاره به اینکه در سه بازه زمانی مرحله دوم رزمایش اقدامات متفاوتی انجام خواهد شد ادامه داد: بازه اول تهیه جهیزیه و بسته معیشتی بوده، بازه دوم تهیه بسته‌های لوازم التحریر و طبخ غذا  و در بازه سوم برپایی موکب‌های اربعین خواهد بود.

بیشتر بخوانید 

همدلی گروه جهادی قاسم بن الحسن (ع) بیرجند برای کمک مومنانه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس اظهار کرد: در بازه زمانی اول این رزمایش اقدامات مختلفی از جمله تهیه ۴۰ سری جهیزیه به ارزش ۶ میلیارد ریال، تهیه و توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی که هر بسته متناسب با تعداد افراد خانوار اقشار آسیب دیده بین ۲ تا ۳ میلیون ریال بوده است، طبخ و توزیع ۲۵ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲میلیارد و ۵۰۰ ملیون ریال، قربانی ۲۶۰ راس گوسفند،۶ راس گاو و ۶ نفر شتر به ارزش ۷میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، توزیع ۶ تن مرغ بین نیازمندان و توزیع ۲ تن مرغ بین هیئات مذهبی جهت طبخ و توزیع در روز عید غدیر را داشته ایم.

انتهای پیام/ ط آ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه توزیع غذا بسته های معیشتی رزمایش مومنانه بازه زمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه