Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کارگروه مطالبه‌گری بسیج اساتید استان اصفهان گفت: گرایش‌ها و شناخت‌ها نسبت به مکتب اهل بیت‌(ع) بیشتر شده و قطعاً هیمنه شرک و کفر فرو خواهد ریخت و مکتب شیعه جایگاه خود را بیش از پیش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دولت‌آباد، مجتبی جعفری در سلسله نشست‌های فرهنگی بصیرتی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم گفت: این روز، روز شادباش و تهنیت است، چراکه به واسطه محبت اهل بیت‌(ع)  قلب ما همواره مملو از شادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در عید غدیر خم مؤمنان باید به یکدیگر لبخند بزنند و تهنیت بگویند تا نشان‌دهنده شادی آنان در این روز باشد.

بیشتر بخوانید:

چرا غدیر سند محکم امامت حضرت علی(ع) است؟/ حدیث غدیر متواتر است

مسئول کارگروه مطالبه‌گری بسیج اساتید استان اصفهان ادامه داد: بزرگترین دارایی ما در دنیا و آخرت محبت به اهل بیت‌(ع) و امامت و ولایت است. ائمه اطهار‌(ع) به ما قول داده‌اند که شما ولایت ما را داشته باشید تا ما هم در آخرت به شما کمک کنیم.

جعفری متذکر شد: احسان و اطعام ویژگی بارز امیرالمومنین علی(ع) است. ما نیز باید با سرلوحه قرار دادن ایشان این ویژگی بارز را در شرایط کنونی اقتصادی کشور در حد توان انجام دهیم و به یاری نیازمندان و مستمندان بشتابیم.

وی یادآور شد: بعد از پیامبر اسلام‌(ص)، امیرالمومنین علی‌(ع) بزرگترین موحد در عالم است، به همین دلیل در روایات آمده «علی مع الحق و الحق مع العلی». هر کاری که ایشان انجام دهد عین حق است و حقیقت در وجود امام علی(ع) متجلی است.

مسئول کارگروه مطالبه‌گری بسیج اساتید استان اصفهان تبیین کرد: گرایش‌ها و شناخت‌ها نسبت به مکتب اهل بیت‌(ع) بسیار بیشتر شده و قطعاً هیمنه شرک و کفر فرو خواهد ریخت و مکتب باعظمت شیعه جایگاه خود را بیش از پیش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: امام علی ع مجتبی جعفری عید سعید غدیر احسان و اطعام مکتب اهل بیت ع اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین از آماج نیوز، مولانا محمد عمر جان آخوندزاده، مسوول مدرسه جهادی طالبان افغان در ولایت قندهار از سوی تفنگ‌داران در کویته پاکستان ترور شده و جسد وی امروز جمعه در ولایت زابل به خاک سپرده می‌شود.

دیگر خبرها

  • لیلا حاتمی: علی حاتمی را تازگی‌ها کشف کرده و عاشقش شده‌ام
  • به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت
  • مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید
  • ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد و داروهای مخدر و محرک در مازندران فوت شدند
  • فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر
  • جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی