Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر عامل کشتیرانی در پیامی اعلام کرد: «روز خبرنگار» در کشور ما ياد‌آور شجاعت و ايثار عزیزانی است که در جهت روشنگری و دستيابی به حقيقت و تحقق ارزش‌های مقدس اسلامی، آرمان‌های والای انسانی و میهن دوستی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

اکنون نیز در حساس‌ترین برهه از تاریخ پر‌افتخار انقلاب اسلامی که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه، سعی در تحت فشار قرار دادن ملت بزرگ ایران دارند، اصحاب رسانه وظیفه‌ سنگین و دشواری در جهت افشاگری توطئه‌های دشمنان بر دوش دارند که به حق در ادای آن، فداکارانه عمل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

افزایش ۴۳ درصدی تردد خودروها در محور کرج

بدیهی است در عرصه حمل و نقل به‌ ویژه حمل و نقل راهبردی دریایی نیز، بدون تلاش‌های روشنگرانه قشر فرهیخته و جریان‌ساز رسانه در عرصه شفاف‌سازی و تحریف‌زدایی از دستاوردهای داخلی، خدمات ارزشمند همکاران در «کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران» به اطلاع مردم شریف ایران نمی‌رسید.

دستاورد بزرگ اخیر در گسیل داشتن کشتی‌های تانکر «کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران» و «شرکت ملی نفتکش ایران» به سوی ونزوئلا و دریای کارائیب تحت شدیدترین فشارهای تحریمی که مصداق بارز نصرت الهی بود، نیز به همت شما خبرنگاران عزیز به بایستگی به سمع و نظر جمیع دوستداران انقلاب اسلامی ایران در چهارگوشه جهان رسید.

اينجانب، هفدهم مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران این مرز و بوم که به مثابه سفیرانی غیور و پرتوان در ارائه تصویری روشن از وقایع و رویدادها تلاش می‌کنند صمیمانه تبریک عرض می کنم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز خبرنگار سازمان کشتیرانی کشتیرانی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد

مقام‌های عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مقام‌های عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در حضور سیدابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه رؤسای جمهوری دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان، همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور، همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا، همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا و همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا امضا کردند.

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!
  • کوه، موش زایید!