Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون سیاسى دفاعى وزرای ادوار در بیانیه ای در پی انفجار مهیب در بندر بیروت اعلام کرد: دولت و‌ ملت جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و مردم سرافراز و مقاوم لبنان و آماده هر گونه کمک و پشتیبانی از آنها است.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کمیسیون سیاسی و دفاعی وزرای ادوار با انتشار بیانیه ای، با مردم و مسئولان لبنان و همچنین حزب الله سرافراز ابراز همدردی کرد:

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

حادثه اندوهبار و دلخراش انفجار در شهر بیروت پایتخت لبنان را که به جان ‌ باختن و ‌مجروح شدن تعدادی از مردم عزیز لبنان و همچنین اتباع و دیپلمات های برخی کشورهای خارجی و سازمان ملل متحد انجامید، به دولت، مسئولان و مردم عزیز و شریف و حزب الله سرافراز و‌ مقاوم لبنان و دیگر کشورها و‌ملت هایی که شهروندان شان در این‌حادثه صدمه دیدند، تسلیت می‌گوییم و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، برای مجروحان این واقعه تلخ آرزوی شفای عاجل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دولت و‌ ملت جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و مردم سرافراز و مقاوم لبنان و آماده هر گونه کمک و پشتیبانی از ایشان است.

قطعا ملت لبنان این لحظات سخت و دشوار را به عنوان فرصتی برای همبستگی و انسجام و همدلی ملی  می نگرد و لبنان با تاریخ و فرهنگ غنی ، تنوع و همزیستی دینی و فرهنگی  سرافراز و سربلند خواهد ماند و یقین داریم ملت بزرگ لبنان با صبر و همبستگی این لحظات سخت را با عزت و سربلندی پشت سر خواهد گذاشت.

در این بیانیه آمده است: بدون تردید قلب و دعای  خیر و دست کمک و یاری ملت شریف ایران و همه ملت های نوع دوست و خیرخواه جهان همراه و یاور مردم عزیز لبنان به خصوص خانواده های داغدار و آسیب دیده از این مصیبت بزرگ می باشد.

در پایان بار دیگر صمیمانه ‌ترین تسلیت‌ها و همدردی‌های خود و دولت و ملت ایران را در این مصیبت بزرگ‌ و رخداد دردناک به دولت و مردم شریف لبنان تقدیم می نمائیم و از خداوند متعال مسئلت داریم که مردم لبنان به خصوص صدمه دیدگان را برای پشت سرگذاشتن این محنت و غم بزرگ، مورد عنایت قرار داده و به آنها توان، صبر و همبستگی عطاء ‌فرماید.

کمیسیون سیاسى دفاعى وزرای ادوار

به گزارش فارس، در پی انفجار مهیب در بندر بیروت در عصر سه شنبه ۱۴ مرداد تعداد زیادی کشته و مجروح شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انفجار بیروت ایران لبنان وزرای ادوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت

تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا مقابل الریاضی لبنان، تن به شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا، امشب در بیروت به مصاف الریاضی لبنان رفت و با نتیجه 95 بر 60 شکست خورد.

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

بازی در کوارتر نخست با نتیچه نزدیک 23 بر 22 به سود الریاضی تمام شد اما شاگردان مصطفی هاشمی در کوارتر دوم 22 بر 10 و در کوارتر سوم 26 بر 18 شکست خوردند. نتیجه کوارتر پایانی هم 24 بر 10 به سود نماینده لبنان بود تا الریاضی یک گام تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

سالار منجی 14 امتیاز و 10 ریباند برای شهرداری و تون میکر 20 امتیاز و 7 ریباند برای الریاضی داشتند.

بازی دوم سری فینال چهارشنبه 12 اردیبهشت در تالار بسکتبال آزادی تهران (ساعت 21:15) انجام خواهد شد و بیروت در صورت تساوی سری فینال، میزبان بازی سوم خواهد بود.

دیدار رده بندی این مسابقات، دیروز، چهارشنبه بین دو تیم ساجس لبنان و الشرطه عراق برگزار شد که با برتری کامل تیم لبنانی و با حساب 116 بر 66 به پایان رسید.

انتهای پیام/

 

   

دیگر خبرها

  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود