Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قم گفت: ساخت نمای رومی با فرهنگ ایرانی اسلامی مغایرت داشته و درمجموع به زندگی و فرهنگ ما آسیب می‌زند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، امین مقومی در بازدید از خبرگزاری تسنیم استان، روز خبرنگار را بهانه‌ای برای پاسداشت خدمات این قشر از جامعه دانست و اظهار داشت: به سختی‌های خبرنگاران واقف هستیم  و آنچه در شأن خبرنگاران و اصحاب رسانه است محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قم با بیان اینکه خبرنگاران با عشق و علاقه به کار خبر و آگاه‌سازی جامعه مشغول‌اند، گفت: خبرنگاران با تمام توان خود و با فعالیت جهادی در رسانه‌ها در حال خدمت‌رسانی هستند و وظیفه سخت و سنگینی در شرایط فعلی دارند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه با نقد سازنده خود می‌توانند کمک به حل مشکلات کنند، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و شیوع کرونا در کشور، فعالیت‌های جهادی در همه حوزه‌ها فعال‌تر از گذشته شده است.

مقومی یکی از مصادیق و نمونه‌های بازر تغییر رویه انجام امور با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور را روی آوردن مردم و مسئولان به دولت الکترونیک و استفاده از فناوری اطلاعات نام برد و تأکید کرد: همه در تلاش برای محقق‌تر شدن دولت الکترونیک در کشور هستند.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قم در ادامه با اشاره به ارائه طرح دوفوریتی پیرامون جهش تولید مسکن به مجلس نیز گفت: وزارت راه و شهرسازی فعلاً با تمام توانش در حال تلاش است، امیدواریم سایر وزارت خانه‌ها هم در این عرصه ورود کنند چراکه در اشتغال و تولید مسکن کمک‌کننده است.

موافقت کمیسیون ماده پنج با کلیات ضوابط عام نمای ساختمانیتهران| بررسی 11 هزار پرونده نمای ساختمان در دو سال گذشته/ مکاتبه برای ایمن سازی 107 گود پرخطر

وی با بیان اینکه سازمان نظام‌مهندسی استان قم در کنار مجموعه دولت و دستگاه‌های اجرایی در حال اجرای طرح اقدام ملی مسکن است، ادامه داد: تخفیفات خوبی برای طراحی و نظارت طرح اقدام ملی مسکن گرفته شد و حتی بحث تقسیط را نیز با بنیاد مسکن داشته‌ایم.

مقومی بیان کرد: از سال 1390موضوع طرح جامع خدمات الکترونیک را در این سازمان آغاز کرده‌ایم که با ورود ویروس کرونا، سامانه نقشه به‌طور کامل الکترونیکی و اجرایی شد.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قم سپس به برخی تخلفات صورت گرفته از سوی مردم پیرامون ساخت نمای رومی پرداخت و اظهار کرد: جلوگیری از این کار تنها با یک ابلاغیه درست نمی‌شود و اقداماتی که در این رابطه در مجموعه استان انجام‌شده کافی نیست.

وی بر لزوم اصلاح قانون ماده 100  تأکید و اذعان کرد: نمای رومی با هویت شهر در حال بازی است و باید کمیته نما نسبت به گذشته اهتمام بیشتری داشته باشد و جلوگیری از ساخت این نوع از نماهای ساختمانی را در اولویت قرار دهد.

مقومی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین باید از ظرفیت دستگاه قضایی استفاده و چند پروژه‌ای که انجام می‌شده و شاخص هستند باید با اقدام قضایی از انجام آن جلوگیری شود چراکه ساخت نمای رومی با فرهنگ ایرانی اسلامی مغایرت داشته و درمجموع به زندگی و فرهنگ ما آسیب می‌زند.

انتهای پیام/451/ش

R7854/P/S6,62/CT13 بیشتر بخوانید... مدیرکل ارشاد قم: خبرنگاران قشر مطالبه‌گر جامعه هستند خبرنگاران فعال قمی توسط سپاه استان تقدیر می شوند قم| خبرگزاری تسنیم رسانه‌ای فعال و انقلابی در عرصه خبر است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدیرکل ارشاد قم: خبرنگاران قشر مطالبه‌گر جامعه هستند خبرنگاران فعال قمی توسط سپاه استان تقدیر می شوند قم| خبرگزاری تسنیم رسانه‌ای فعال و انقلابی در عرصه خبر است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ طرح‌های شیرین‌سازی آب دریا در سراسر استان بوشهر اجرا می‌شود ۳ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۴ سرپرست آب منطقه‌ای گلستان: آبگیری سد نرماب از اواخر امسال؛ ۴۵۰ میلیاردتومان برای تملک اراضی سد نیاز داریم ۵ ابتکار فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق در تبریک روز خبرنگار / قدردانی از ‌‌مدافعان و یاوران سلامت / نیروهای مسلح کنار مردم‌اند + فیلم ۶ پاسخ ‌مسئولان به تسنیم درباره گرانی ماسک؛ "نوسانات ارزی" و "کمبود پارچه" مقصرند ۷ اتمام بازسازی روستاهای سیل‌زده گلستان تا پایان شهریور/همه واحدهای مسکونی سیل‌زدگان تحویل شد ۸ دستگیری مدیر کل سابق امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان به اتهام فساد مالی مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| اطعام بزرگ ۲۰ هزار نفری غدیر در خراسان شمالی؛ «عیدی متفاوت» هیئتی‌ها برای مردم ویژه‌برنامه‌های جشن عید غدیر در حرم رضوی / مراسم با رعایت بهداشت برگزار می‌شود بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران خبر خوش استاندار کرمان برای خبرنگاران / پرداخت تسهیلات به رسانه‌ها‌ / برای مسکن خبرنگاران زمین و تسهیلات ‌می‌دهم مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم قالیباف: هماهنگی کاملی بین قوای سه‌گانه برای حل مشکلات معیشتی وجود دارد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران سید حسن نصرالله فردا جمعه سخنرانی می‌کند روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم خبرگزاری تسنیم ساخت نمای رومی ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی عصر چهارشنبه در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق در رشت اظهار کرد: بیش از شش ماه است که چشمان مردم دنیا به جغرافیای غزه و فلسطین دوخته شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه احاطه رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین بر اساس یک توطئه و نیرنگ از سوی استکبار جهانی شکل گرفت، گفت: بیش از یک قرن از ظلم و جنایت علیه فلسطین می‌گذرد و همچنان ادامه دارد.

سردار سلیمانی به تشریح روند جنایت و احاطه زورمندانه و متجاوزانه اسرائیل علیه فلسطین پرداخت و بیان کرد: پشت و صحنه گردان اصلی جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه اشغال فلسطین و قدس ظلم نابخشودنی علیه جهان اسلام بوده است، افزود: قتل و عام مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی علیه این مردم فراموش نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طوفان الاقصی ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کرد، گفت: به برکت طوفان الاقصی جامعه بشریت بیدار شده و چراغ حمایت از فلسطین روشن شده است.

سلیمانی با بیان اینکه اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است، اضافه کرد: پایان اشغالگری‌ها و وحشی گری های اسرائیل فرا رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تمدن وحشی غرب در مسیر فروپاشی است، افزود: فروپاشی اسرائیل شفاف و روشن بوده و این رژیم به بن بست رسیده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه حمله اسرائیلی‌ها به کنسولگری ایران در دمشق یک جسارت و اشتباه استراتژیک بود، گفت: عملیات وعده صادق ستون جامعه استکبار را به لرزه در آورد.

وی با اشاره به قدرت مثال زدنی ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی افزود: وعده صادق تنها زره‌ای از نمایش قدرت نمایی ایران بوده است.

فرهنگ مقاومت راه نجات جامعه اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه وعده صادق از ریشه در فرهنگ مقاومت دارد، گفت: قدرت نظامی در کنار مؤلفه ایمانی و معنویت‌ها موفقیت آمیز است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت راه نجات جامعه اسلامی است، اضافه کرد: بدون فرهنگ مقاومت با بالاترین تجهیزات نظامی هم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

وی به تشریح اهمیت و جایگاه فرهنگ، رسانه و هنر در عرصه‌های مختلف پرداخت و افزود: فرهنگ و هنر و رسانه مؤثرترین ابزار برای مقابله است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان مردم غزه و فلسطین بوده و خواهد بود، گفت: حمایت از مستضعفین جهان آرمان واقعی نظام اسلامی است.

سردار سلیمانی با تاکید بر لزوم تقویت دبیرخانه جشنواره مدرسه عشق بیان کرد: جشنواره مدرسه عشق میدانی باز برای تبلور استعدادهای فرهنگی و هنری شود.

وی با اشاره به اهمیت قدرت نرم و معنویت بخشی جامعه اسلامی افزود: فرهنگ و هنر در ایران دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم توجه به جامعه هنری و هنرمندان اضافه کرد: فرهنگ ایرانی و اسلامی باید مرزهای جغرافیایی را در نوردد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه فعالیت‌ها با رویکرد مردم پایه اثرگذار است، گفت: اقدامات فرهنگی و هنری با نگاه مردم پایه پیگیری و دنبال شود.

کد خبر 6081325

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • تاب‌‌آوری زنانه، قدرت مادرانه
  • منظور از تاب‌آوری زنانه چیست؟
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • جزئیات اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت با ارز مبادله‌ای