Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان ورامین گفت:۸ هزار بسته معیشتی و ۶ هزار کارت هدیه بین نیازمندان متاثر از کرونا بهمراه ۱۸ جهیزیه بین زوجین ورامینی توزیع می شود. - اخبار استانها -

سرگرد سعید تاجیک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ورامین با اشاره به برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در ورامین‌ اظهار داشت: با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه الله) از نیمه شعبان کمک‌مومنانه در ورامین آغاز شد که امروز نیز رزمایش دوم و مرحله ی اولش به مناسبت عیدقربان و غدیر برگزار  که مراحل  دوم و سوم آن نیز در محرم‌و صفر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مدت توانستیم نیازمندان مختلف را شناسایی و لیست را بروزرسانی کنیم که طی اقدامی مجموعا 21 هزار نیازمند متاثر از کرونا در ورامین شناسایی شد تا کمک ها بدون هم پوشانی به دست همه ی نیازمندان واقعی برسد.

رزمایش کمک مومنانه مازندران روحیه امید به زندگی را در محرومان جامعه تقویت کردکمک‌های مومنانه به ایستگاه پیشوا رسید/ 14 هزار بسته معیشتی و کارت هدیه بین نیازمندان توزیع شد + تصاویر10 هزار بسته معشیتی در فاز دوم رزمایش کمک مومنانه در بهارستان توزیع می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان ورامین‌گفت: امروز بالغ بر 14هزار بسته معیشتی و کارت هدیه که به تفکیک شامل 8 هزار بسته معیشتی و ارزاق و 6هزار کارت هدیه است، بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

تاجیک افزود:همچنین 18 جهیزیه از طرف بسیج سازندگی به عروس و داماد های نیازمند که 2 عدد از آن هم به عروس و داماد هایی که فقط 14 سکه مهریه داشتند جهت تشویق به تسهیل ازدواج اهدا می شود.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین در پایان‌گفت: مردم گرامی می توانند با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد کمک های خود را به پایگاه های بسیج،حوزه های بسیج و غیره تحویل نمایند که با توجه به شناسایی افراد نیازمند واقعی به دست این عزیزان برسد‌.

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,60/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ طرح‌های شیرین‌سازی آب دریا در سراسر استان بوشهر اجرا می‌شود ۳ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۴ سرپرست آب منطقه‌ای گلستان: آبگیری سد نرماب از اواخر امسال؛ ۴۵۰ میلیاردتومان برای تملک اراضی سد نیاز داریم ۵ ابتکار فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق در تبریک روز خبرنگار / قدردانی از ‌‌مدافعان و یاوران سلامت / نیروهای مسلح کنار مردم‌اند + فیلم ۶ پاسخ ‌مسئولان به تسنیم درباره گرانی ماسک؛ "نوسانات ارزی" و "کمبود پارچه" مقصرند ۷ اتمام بازسازی روستاهای سیل‌زده گلستان تا پایان شهریور/همه واحدهای مسکونی سیل‌زدگان تحویل شد ۸ دستگیری مدیر کل سابق امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان به اتهام فساد مالی مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| اطعام بزرگ ۲۰ هزار نفری غدیر در خراسان شمالی؛ «عیدی متفاوت» هیئتی‌ها برای مردم ویژه‌برنامه‌های جشن عید غدیر در حرم رضوی / مراسم با رعایت بهداشت برگزار می‌شود بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران خبر خوش استاندار کرمان برای خبرنگاران / پرداخت تسهیلات به رسانه‌ها‌ / برای مسکن خبرنگاران زمین و تسهیلات ‌می‌دهم مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم قالیباف: هماهنگی کاملی بین قوای سه‌گانه برای حل مشکلات معیشتی وجود دارد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران سید حسن نصرالله فردا جمعه سخنرانی می‌کند روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار بسته معیشتی ترین اخبار کارت هدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان