Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@03:39:08 GMT

شلیک پلیس در مرزداران

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۳۵۶

شلیک پلیس در مرزداران

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 132 شهرک غرب از دستگیری 2 سارق لوازم داخل خودرو و کشف 30 فقره سرقت در تعقیب و گریز پلیسی خبر داد و گفت: متهمان با خودروهای سرقتی لوازم داخل خودرو سرقت می کردند.

سرهنگ ضرغام آذین با اعلام این خبر گفت: ساعت 5 صبح سه شنبه 14 مرداد امسال تیمی از ماموران عملیات کلانتری در حال گشت زنی در خیابان دادبان بودند که به راننده و سرنشین خودروی مزدا 323 مشکوک شدند و در بررسی شماره پلاک مشخص شد این خودرو چند روز قبل به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران گشت کلانتری دستور ایست را صادر کرد اما راننده بدون توجه به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد و 2 جوان مرموز به اتوبان یادگار امام خمینی (ره) رفته و ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت های احتمالی چند تیر هوایی شلیک کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد : سارقان در مسیر فرار چند بار با خودروی پلیس برخورد کردند و سپس به صورت خلاف جهت به اتوبان جلال آل احمد و به بزرگراه شیخ فضل الله رفته و برای فرار به سمت خیابان مرزدارن رفتند که ماموران برای پایان دادن به این تعقیب و گریز 4 لاستیک خودروی مزدا 3 را هدف گلوله قرار دادند اما دزدان در حالی که خودروی روی رینگ های لاستیک بود به فرار خود ادامه می دادند.

رئیس کلانتری 134 شهرک غرب گفت: با حضور نیروی کمکی به صحنه تعقیب و گریز ماموران موفق به توقیف خودروی دزدان شدند و هر دو سارق جوان را دستگیر کردند.

سرهنگ آذین ادامه داد: در بازرسی از خودروی سرقتی تعدادی ساعت گرانقیمت و گوشی موبایل به دست آمد که دزدان در اعترافاتشان عنوان کردند که این اموال سرقتی را در ساعات بامدادی همان روز از چند خودرو سرقت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه سارقان در ادامه تحقیقات پلیسی به 30 فقره سرقت لوازم داخل خودرو با خودروهای سرقتی در ماه جاری در منطقه شهرک غرب اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: شلیک پلیس مرزداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت طلا توسط نظافتچی منزل

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و به سرقت رفتن طلا و جواهر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محدوده لواسانات، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۶ لواسانات قرار کرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه هیچ آثار تخریبی مشاهده نشد و پیرو تحقیقات انجام شده از اعضای خانواده، مشخص شد که فردی به عنوان نظافتچی در منزل شاکی رفت و آمد داشته است.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح نمود: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران به محل سکونت نظافتچی مراجعه کردند و موفق شدند قسمتی از طلا‌های سرقتی را در داخل منزل کشف کنند. 

این مقام انتظامی عنوان داشت: با انتقال متهم به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل تحت پوشش نظافتچی اعتراف و با اقدامات فنی و پلیسی مالخر این سارق نیز شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه مالخر کشف شد.

سرهنگ ضرونی ابراز کرد: بررسی و کشف جرائم احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت و پرونده به همراه متهمان به مقام قضایی معرفی شدند.

او  به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری اموال با ارزش در خانه دوری کرده و از ورود افراد ناشناس تحت عنوان نظافتچی به منزل خود خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • کشف ۷ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۷ رزمندگان
  • توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان
  • کشف خودروی سرقتی در اراک
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد 
  • پراید سرقتی در محور یزد - میبد