Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:25:12 GMT

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در پاکدشت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۳۹۹

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در پاکدشت آغاز شد

فرماندار پاکدشت در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: توزیع هزاران بسته معیشتی در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات پاکدشت پیش‌بینی شده که در نخستین مرحله آن، ۷ هزار و ۵۰۰ بسته ۳ میلیون ریالی، بین نیازمندانی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند، توزیع شد.

هادی تمهیدی افزود: این بسته‌های حمایتی با همکاری بنیاد مستضعفان، خیرین نیک اندیش و پایگاه‌های بسیج تهیه و بین نیازمندان مناطق مختلف شهرستان که توسط پایگاه‌های بسیج و ائمه جماعات شناسایی شده‌اند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: رزمایش کمک مومنانه پاکدشت در دو زمان دیگر دهه نخست ماه محرم‌ و دهه آخر ماه صفر نیزبا توزیع هزاران بسته معیشتی بین نیازمندان، آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا، افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد ادامه پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: علاوه بر ۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، امروز ۲۵ دست جهیزیه کامل نیز تهیه و بین خانواده‌های نیازمند پاکدشت توزیع شد.

فرماندار پاکدشت افزود: در نخستین مرحله از رزمایشات مواسات که در عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ماه رمضان برگزار شد، بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی که با کمک اقشار مختلف مردم، اصناف، واحدهای تولیدی، صاحبان صنایع، سازمان‌ها، مجموعه مساجد و پایگاه‌های بسیج تهیه شده بود، بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی با تأکید بر لزوم رعایت مسائل بهداشتی از سوی عموم مردم گفت: امروز شرایط خطرناکی بر شهرستان پاکدشت حاکم است و بیش از ۸۰ درصد از ظرفیت بیمارستان‌های شهرستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

تمهیدی تصریح کرد: برای گذر از بحران موج دوم شیوع ویروس کرونا، همه افراد باید خود را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ملزم کرده و از ماسک به عنوان مؤثرترین راه پیشگیری از ابتلای به این بیماری استفاده کنند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا هادی تمهیدی همدلی پاکدشت پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدلی پاکدشت ویروس کرونا همدلی پاکدشت بسته معیشتی توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون تربیت بدنی و سلامت استان از آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دوره متوسطه اول و جشنواره ورزشی دوره دوم ابتدایی خبر داد.
فخرالدین اسدی گفت: این مسابقات تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.
وی از حضور بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز در رقابت‌ها خبر داد و گفت: مرحله کشوری این مسابقات در تابستان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز رزمایش نظامی ارتش چین در مناطق مرزی با میانمار
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور