Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:19:19 GMT

سانچو نه، منچستر باید هری کین را جذب کند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۴۰۵

سانچو نه، منچستر باید هری کین را جذب کند

اسطوره یونایتد نیاز تیم محبوبش به جذب مهاجمی مثل هری کین را بیشتر می بیند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد با پیروزی برابر لسترسیتی در روز آخر مسابقات فصل جاری در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد.

 

 

 

 

بازگشت پل پوگبا از مصدومیت و نیز حضور برونو فرناندز خرید پرتغالی زمستانی یونایتد، کمک بسیاری به تیم اوله گونار سولسشر کرد و آنها از ماه ژانویه در هیچ دیداری در لیگ برتر شکست نخوردند و تا پیش از باخت برابر چلسی در نیمه نهایی جام حذفی روند 19 بازی بدون شکست در تمامی رقابت‌ها را به ثبت رسانده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل اسکولز هافبک پیشین یونایتد و از اسطوره های این باشگاه معتقد است که تیم به جذب یک مهاجم بزرگ برای درخشش در فصل بعد نیاز دارد.

 

 

 

 

او در این رابطه به دیلی اکسپرس گفت:« فکر نمی‌کنم که منچستر یونایتد نیاز به جذب یک بال کناری هجومی داشته باشد. حرف من را بد متوجه نشوید؛ منظور من جیدون سانچو نیست. من بر این باور هستم که این بازیکن می‌تواند هر تیمی را تقویت کند. هر رئال مادرید، لیورپول و با بارسلونایی هم با سانچو بهتر خواهند شد.

معقتدم که در منچستر یونایتد سه بازیکن شبیه به سانچو بازی می‌کنند و دیگر با وجود آن‌ها نیازی به سانچو نیست. بازیکنی که منچستر یونایتد به آن نیاز دارد یک شماره 9 و گلزن هدف است که او کسی جز هری کین نیست. به نظرم کین بهترین گزینه برای تقویت خط حمله منچستر یونایتد است. او یک گلزن واقعی است.»

 

هری کین مدت‌هاست که مورد توجه منچستر یونایتد قرار دارد اما تاتنهام به راحتی قصد از دست دادن کاپیتان خود را ندارد.

 

 

منچستر یونایتد تاتنهام هری کین پل اسکولز جیدون سانچو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد تاتنهام هری کین پل اسکولز جیدون سانچو منچستر یونایتد هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)



منبع:پیج ir.mancity

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نظر پپ گواردیولا در مورد حرکات و قدرت تفکر مسی (فیلم) فوتبال‌دستی بازی کردن به‌سبک گواردیولا (فیلم) کفری شدن پپ از یک سوال عجیب ؛ سیتی پول زیادی خرج می‌کند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!