Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهدی سلحشور،مسئول هیئت فاطمیون قم با بیان این‌که فرقی نمی‌کند «وضعیت قم» از لحاظ ابتلای به ویروس کرونا چه رنگی باشد؛ اظهار کرد: همانطور که حضرت آقا فرمودند وظیفه ما این است که بهترین شرایط را برای سلامت مردم فراهم کنیم؛ لذا این تکلیف ماست و در عین این که دغدغه هیئت را داریم نباید از این تکلیف کوتاه بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این‌که در کنار بحث‌های ایجابی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بایستی بحث سلبی آن را نیز در نظر داشته باشیم؛ افزود: اگر با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی یک جلسه هیئت عزاداری محرم برگزار می‌شود؛ در مقابل نیز اگر کسی این پروتکل‌ها را رعایت نکرد، باید به شدت با او برخورد شود؛ چون این وضعیت به شدت مورد سوءاستفاده دشمن قرار می‌گیرد.

این مداح اهل بیت با انتقاد از لغو شدن مراسم «روز عرفه» در قم، تصریح کرد: من فکر می‌کنم در این زمینه سهل انگاری صورت گرفته است، چرا که وضعیت مشهد از قم بدتر بود؛ با این حال شرایط برگزاری مراسم روز عرفه در این شهر ایجاب و مراسم برگزار شد. بنده مراسم روز عرفه را در شیراز بودم که بالای چهل پنجاه هزار نفر در این مراسم شرکت کردند  و تا آن‌جایی که توانسته بودند صندلی چیده و همه ماسک زده بودند و جلسه هم برگزار شد که واقعا پرحجم نبود.

سلحشور در ادامه افزود: در قم نیز بالاخره می‌شد در جایی، یک تجمعی صورت بگیرد و مسائل بهداشتی رعایت شود.

مسئول هیئت فاطمیون در پایان اظهارات خود با اشاره به پیش‌رو بودن روز «عید غدیر» گفت: برای روز عید غدیر با رعایت فاصله‌گذاری‌ها و در فضای باز می‌شود این مراسم انجام بگیرد تا سلامت مردم ۱۰۰ درصد تضمین شود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه

نماینده شاهین‌شهر در مجلس گفت: نظر ما این است که جلسه فوق العاده ارزی باید در صحن برگزار می‌شد و باید می‌آمدند در صحن و شفاف مطالب بیان می‌شد، ما گفتیم که در صحن جلسه [فوق العاده ارزی]برگزار شود نگفتیم که بروید و جداگانه جلسه بگذارید.

به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در واکنش به این نکته که «خواست نمایندگان یک جلسه فوق‌العاده درخصوص مساله ارز در صحن بود نه در دفتر رییس مجلس»، گفت: بله، نظر ما همین است باید می‌آمدند در صحن و شفاف مطالب بیان می‌شد، ما گفتیم که در صحن، جلسه [فوق العاده ارزی]برگزار شود نگفتیم که بروید و جداگانه جلسه بگذارید.

وی ادامه داد: با این جلسات چند نفره جداگانه نتیجه نمی‌گیریم و الان هم که مشکلات حل نشده است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: به نظر ما اگر قانون را رعایت می‌کردند این مشکلات را نداشتیم، بانک مرکزی قانون را رعایت نمی‌کند چه قانونی که اخیرا تصویب کردیم و چه احکامی که در برنامه مصوب شده؛ اگر این قوانین و احکام از سوی بانک مرکزی رعایت شود این مشکلات را نخواهیم داشت.

وی ابراز داشت: ما همچنان مطالبه برگزاری جلسه ارزی در صحن را داریم و معتقدیم که همه نمایندگان باید در جریان این موضوع قرار بگیرند نه اینکه یک جلسه جدا باشد.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن