Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرهنگ محسن دالوند روز پنجشنبه به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار در نشستی با جمعی از  فعالان رسانه حوزه انتظامی اهواز  در محل ستاد فرماندهی انتظامی اهواز اظهار داشت: ‌خبرنگاران پیشتاز تمامی رویدادهای تلخ و شیرین جامعه هستند و با دست خالی پا به پای مسئولان و بخصوص نیروی انتظامی در حوادث متعدد حضور داشته و نقش آن ها در آگاه سازی جامعه بی بدیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسانه ها در رویدادهای مهم خبری تهدیدها و آسیب هایی را نیز پیش رو دارند اما در راستای رسالت خود تمامی این خطرات را به جان می خرند که این رشادت ها غیرقابل توصیف است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ادامه داد: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خود هستند و بخش عمده ای از دغدغه این قشر تلاشگر انعکاس مشکلات مردم است.

وی گفت: در برخی از تنش ها همکاری نیروی انتظامی و رسانه تاثیر بسزایی در جلوگیری از خدشه دار شدن امنیت روانی جامعه داشته و این درحالی است که در برخی مواقع یک لشکر هم نمی‌تواند تا این اندازه تاثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز اظهار داشت: هیچگاه نباید نقش اقدامات ایجابی را در مدیریت چالش ها و حوادث نادیده گرفت چرا که در موارد متعدد از اقدامات سلبی و بازدارنده موثرتر است.

سرهنگ دالوند گفت: در حال حاضر جرائم متعددی در سطح شهرستان اهواز رخ می دهد اما از ابتدای سال تاکنون ۸۰ درصد جرائم خشن کشف شده و ۴۰ باند سارقان منزل، خودروهای اروندی و زورگیری منهدم شده است. 

وی گفت: یکی از جرائمی که بسیار در امنیت روانی مردم تاثیرگذار است، سرقت منازل است که از ابتدای سال تاکنون ۳۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش این جرائم مواجه بوده ایم.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: همچنین پلیس آگاهی در شهرستان اهواز با تمام ظرفیت پای کار است و تاکنون باندهای حرفه ای زیادی را شناسایی و منهدم کرده است.

وی تصریح کرد: در بحث کشفیات نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش کشف داشته ایم و این مسیر به همت ماموران انتظامی تلاشگر این شهرستان ادامه دارد اما مشارکت عمومی شهروندان می تواند در تامین این امنیت کمک شایانی برای ما باشد .

سرهنگ دالوند گفت: تامین امنیت هزینه دارد و یکی از هزینه های آن خون ما است؛ نیروی انتظامی از هزینه کردن خون خود برای تامین امنیت مردم دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: انتظار می رود شهروندان توصیه های پلیس را برای پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در این زمینه با ما همکاری بیشتری داشته باشند؛ بیشترین جرائم سرقت به عنف مربوط به خودروهای شخصی با پلاک آژانس جعلی است که در این زمینه شهروندان باید هوشیار باشند.

برچسب‌ها روز خبرنگار انتظامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار انتظامی اهواز روز خبرنگار انتظامی اهواز فرمانده انتظامی شهرستان اهواز انتظامی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان، گفت: رفع موانع اداری و حذف بروکراسی ادارات در جهت صدور مجوزها، پیش‌ نیاز تحقق شعار سال است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ لطف‌اله دارابی پیش‌ از ظهر امروز در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امسال حضرت آقا برای سومین بار به مسئله حجاب اشاره فرمودند، نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی طرح نور ویژه رعایت حجاب و عفاف را همزمان با سراسر کشور در استان اجرا کرد.

وی با هشدار اینکه غربی‌ها می‌خواهند برهنگی را جایگزین پوشش اسلامی کنند، گفت: خوشبختانه علی‌رغم همه تبلیغات سوء و تلاش رسانه‌های غربی برای ترویج برهنگی و بی‌بندوباری در سطح جامعه، مردم استان همکاری خوبی در جهت اجرای طرح حجاب دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: نیروی انتظامی علی‌رغم همه مسئولیت‌ها و وظایف از جمله برخورد با سارقان، دستگیری معتادن متجاهر و برقراری نظم و امنیت عمومی؛ اجرای طرح نور ویژه رعایت حجاب و عفاف را نیز وظیفه دانسته و کاری به عملکرد سایر دستگاه‌های متولی نداریم، اما متأسفانه ضرورت تبیین به درستی از سوی مسئولان انجام نشده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح نور، برخی از خواهران صحبت‌ها، سؤالات و ابهاماتی داشته که با یک روشنگری و تبیین واقعیات، دغدغه آنان برطرف می‌شود، بنابراین وظیفه ما، تبیین است.

دارابی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به دستور کار این جلسه، مبنی بر راهکارهای تحقق شعار سال؛ «احترام به مالکیت و سرمایه‌های مردمی» را یکی از راه‌های فرهنگی تحقق فرامین رهبری مبنی بر مشارکت مردمی ذکر کرد و افزود: برخی‌ها با یک تصور اشتباه، فکر کرده هر کسی که کارخانه‌ای احداث کرده یا تسهیلاتی گرفته است، حتماً از طریق نامشروع به آن رسیده، در حالی‌که اینطور نیست.

وی عنوان کرد: افزایش اعتماد مردم به مسئولان به منظور رفع موانع اداری و حذف بروکراسی ادارات در جهت صدور مجوزها، حمایت واقعی از مشارکت مردمی، کاهش دخالت دولت در اقتصاد، جلوگیری از دخالت مسئولان و خویشاوندان در هیئت مدیره شرکت‌ها که باعث بی‌اعتمادی می‌شود، سپردن کارها به مردم، اعتماد به سیستم بازار و بخش خصوصی، تأمین امنیت سرمایه‌گذار و ترویج فرهنگ روحیه مسئولیت‌پذیری میان مدیران از دیگر راهکارهای تحقق شعار سال است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به نقش انتظامی در تحقق شعار سال اظهار کرد: با ایجاد و تقویت نظم و امنیت، زمینه تحقق شعار سال ویژه تولیدکنندگان و فعالان این عرصه را فراهم خواهیم کرد تا با خیال آسوده و در سایه امنیت به کارهای خود بپردازند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • کاهش ۳۵ دردصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت