Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@08:52:50 GMT

بارسلونا و 3 پاسخ منفی قاطعانه به پیشنهاد لستر

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۶۲۱

بارسلونا و 3 پاسخ منفی قاطعانه به پیشنهاد لستر

حتی پیشنهاد 60 میلیون یورویی لسترسیتی برای جذب فرانسیسکو ترینکائو هم نتوانست بارسا را برای فروش او متقاعد کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا اخیرا برای فرانسیسکو ترینکائو خرید پرتغالی جدید خود پیشنهادی 60 میلیون یورویی دریافت کرده بود. این پیشنهاد در حالی به بارسا رسید که ترینکائو هنوز حتی یک بازی رسمی برای آبی اناری ها انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترینکائو زمستان گذشته با قراردادی به ارزش 31 میلیون یورو از براگا به بارسا پیوست و قرار شده از 6 روز دیگر به جمع آبی اناری ها اضافه شود. او فصل بسیار خوبی را در لیگ پرتغال پشت سر گذاشت و در بارسلونا نسبت به او خوشبینی های زیادی وجود دارد.

 

 

 

 

پیشنهادی که به دست بارسا رسید، از لیگ برتر انگلیس و باشگاه لسترسیتی بود اما بارسا با وجود مشکلات اقتصادی شدید پس از کرونا، حاضر به فروش این بازیکن نشد چرا که روی او برای پروژه های آینده حساب باز کرده است.

طبق ادعای موندودپورتیوو، لسترسیتی ابتدا پیشنهادی 50 میلیون یورویی ارائه داد که پاسخ منفی شنید. سپس دو بار دیگر با بالاتربردن رقم پیشنهادی، سعی در متقاعد کردن بارسلونا داشت و هر دو بار توفیقی پیدا نکرد. بارسا سه بار متوالی به لستر پاسخ منفی داد تا ثابت کند هیچ تمایلی برای فروش این بازیکن پرتغالی ندارد.

 

ترینکائو به قدری در براگا خوش درخشید که حالا تردیدهایی در مورد انتقال قرضی او نیز ایجاد شده است. در ابتدا هدف سران بارسا قرض دادن او به تیمی دیگر بود ولی حالا ممکن است او فصل بعد در تیم اول بارسا حفظ شود. قرارداد ترینکائو تا 2025 است و بند فسخ 500 میلیون یورویی نیز دارد.

 

نقل و انتقالات اروپا لستر سیتی نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا لستر سیتی نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 بارسلونا میلیون یورویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل در صورت تداوم ماجراجویی‌ها پاسخ قاطعانه‌تری دریافت می‌کند

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی به مناسبت روز ارتش، گفت: پیش از این، اگر رژیم صهیونیستی توطئه‌ای بر علیه ما انجام می‌داد، پاسخ‌ها محدود بود اما جنایت صهیونیست‌ها در کنسولگری ایران در دمشق شرایطی را برای ما فراهم کرد تا برخورد قاطعانه‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: رژیم غاصب اسرائیل از هر امکانی برای به شهادت رساندن دانشمندان ما استفاده می‌کرد و با حمله به کنسولگری ایران گستاخی خود را بیشتر نمایان کرد که در برابر قدرت و اقتدار ایران قرار گرفت و سیلی محکمی دریافت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به حمایت کشورهای روسیه، چین و الجزایر از ایران اسلامی در نشست شورای امنیت، گفت: اقدام متجاوزانه اسرائیل جنایتکار فرصت خوبی برای نشان دادن اقتدار ایران اسلامی و برگ برنده جبهه مقاومت بود.

آیت الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: پاسخ ایران در واقع آزمایش صنایع موشکی و پهبادی بود که مراکز راداری و نظامی رژیم صهیونیستی از جمله محل استقرار هواپیماهای اف ۳۵ آنها را هدف قرار داد.

وی تاکید کرد: اسرائیل متجاوز اگر بخواهد منافع جمهوری اسلامی ایران را مورد تجاوز قرار دهد، پاسخ قاطع دریافت می‌کند و اگر آمریکایی‌ها هم قصد دخالت داشته باشند پاسخ ایران اسلامی را خواهند دید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآور شد: ممکن است دشمن قصد آسیب رساندن به زیرساخت‌های کشور را داشته باشد که مردم باید در این خصوص هوشیار باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: بیست و نهم فروردین ماه مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های دلاورمردانی است که عاشقانه در راه اسلام و دفاع از مکتب قرآن در برابر دشمنان جنگیدند و رشادت و شجاعت از خود نشان دادند.

وی اضافه کرد: ارتش بزرگترین پشتیبان نظام و نماد ولایتمداری است که با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از انقلاب و کیان کشور دارد.

امام جمعه اراک گفت: جوانان مومن، سلحشور و ولایتمدار ارتش و سایر نهادهای نظامی در هشت سال دفاع مقدس با اقتدار در برابر متجاوزان ایستادند و رشادت‌ها و حماسه‌های به یاد ماندنی خلق کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: آمادگی هرچه بیشتر نظامی و تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و اسرائیل غاصب ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی ادامه داد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد کشور توانسته در منطقه بدرخشد و برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی باید هر روز آماده تر از گذشته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • تنش بالا گرفت: جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • 15 تصویر پیشنهادی برای تبلت نماینده اسرائیل در سازمان ملل
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • اسرائیل در صورت تداوم ماجراجویی‌ها پاسخ قاطعانه‌تری دریافت می‌کند
  • سود ۵۰ میلیون یورویی اتلتیکومادرید از حذف بارسلونا
  • خلاصه بازی بارسلونا ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو؛ پاسخ کوبنده عثمان دمبله به هواداران بارسا
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!