Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود دو ساعت دیگر سوت آغاز جدال حساس شهر خودرو خراسان و استقلال تهران در ورزشگاه امام رضا مشهد توسط وحید کاظمی دمیده خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" فاصله چندانی تا سوت آغاز هفته بیست و هشتم نمانده است و قرار است در بازی افتتاحیه هفته در مشهد، شاگردان سهراب بختیاری زاده به مصاف شاگردان فرهاد مجیدی بروند؛ جدالی شش امتیازی و سرنوشت ساز در جمع مدعیان سهمیه آسیایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون هواداران باشگاه شهر خودرو با بادکنک‌های قرمز و البته پرچم های کوچک سفید و قرمز ضلع مقابل جایگاه ورزشگاه را تزئین کرده و در میان این بادکنک‌ها و پرچم‌ها، تصویر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس را قرار داده‌اند.

این ایده‌پردازی متفاوت مشهدی‌ها در راستای آن بوده تا غیبت هواداران پرشمار مشهدی کمتر به شمار آید؛ از سوی دیگر مسئولان برگزار کننده شرایط را برای برگزاری بازی مهیا کرده‌اند و دقایقی قبل، خط کشی زمین هم صورت پذیرفت تا ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) مشهد در آستانه دیدار ساعت 20 شهر خودرو و استقلال کاملا آماده باشد.

 

 

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دقیق بازی منچسترسیتی و رئال مادرید امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید امشب چهارشنبه از سری رقابت‌های یک چهارم نهایی برگشت لیگ قهرمانان اروپا ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه مساوی سه بر سه به پایان رسیده بود و حالا بازی سرنوشت‌ساز قرار است در ورزشگاه اتحاد برگزار شود. 

منچسترسیتی سال گذشته در تاریخ بیست و هفت اردیبهشت ۱۴۰۲ توانسته بود در فینال لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید را با نتیجه عجیب ۴ بر صفر شکست دهد.  

tags # منچسترسیتی ، رئال مادرید سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • کیفیت هوای ۶ منطقه مشهد «پاک» است
  • ساعت دقیق پخش بازی لیورپول و آتالانتا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • ساعت دقیق بازی منچسترسیتی و رئال مادرید امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳