Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان قهرمانان "خانه ما" فردا معرفی می‌شود، ۸۴ "تازه نفس" به شبکه شما می‌روند و "کشیک سلامت" به تضادهای کرونایی می‌پردازد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاه تلویزیون را در ادامه ببینید:

معرفی قهرمان قهرمانان «خانه ما» در اختتامیه فصل نهم

گروه برگزیده فصل نهم مستند مسابقه «خانه ما» روز جمعه هفدهم مرداد معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه برگزیده فصل نهم مستندمسابقه «خانه ما» در حالی  ساعت 21:30 روز جمعه 17 مرداد معرفی خواهد شد که کارگردان این مجموعه توضیحاتی را ارائه داد.

مهدی جبین‌شناس یکی از 2 کارگردان این مسابقه تلویزیونی اعلام کرد: تصویربرداری قسمت نهایی فصل نهم در آخرین روزهای تیرماه به پایان رسید و عوامل بلافاصله کارهای پس‌تولید را آغاز کردند.

وی افزود: سال گذشته و بعد از پایان فصل هشتم خانه ما، قرار بود فصل جدید آن در بوشهر تولید شود که با شیوع ویروس کرونا، کار در همان ابتدا متوقف شد. پس از آن و با صحبت‌هایی که با دوستان داشتیم قرار شد فصل نهم را با ویژگی‌های دوران کرونا و سبک زندگی مربوط به آن بسازیم.

جبین‌شناس اظهار کرد: از بین خانواده‌هایی که در فصل های قبل برنده شدند، چهار گروه از شهرهای مشهد، رشت، تبریز و شیراز، به صورت جداگانه و 2 گروه 2 تیمی با هم رقابت کردند. آیتم‌های  این فصل کاملاً با موضوع سبک زندگی دوران کرونایی و رعایت اصول  وشیوه نامه‌های بهداشتی توسط اعضای خانواده طراحی شده بود.   

کارگردان مستندمسابقه «خانه ما» یادآور شد: از بین این گروه‌ها، دو شهر تبریز و شیراز به فینال رسیدند. مرحله نهایی رقابت با محوریت کسب و کار اینترنتی بود که پس از پایان رقابت، مخاطبان به گروه برگزیده رأی دادند که این گروه روز جمعه و در اختتامیه فصل نهم معرفی خواهد شد. در حقیقت برنده فصل نهم خانه ما که با  شرایط کرونا تولید و پخش شد، قهرمان قهرمانان این مستندمسابقه به حساب می‌آیند چراکه برگزیده برندگان ادوار پیشین است.

وی عنوان کرد: ما در این فصل  نشان دادیم که خانواده ایرانی در شرایط قرنطینه و نیمه‌قرنطینه و در موقعیت‌های مختلف،  چه واکنشی به شرایط کرونایی دارند؛  چگونه با وجود رعایت اصول بهداشتی بانشاط هستند و به کارهای روزمره خود می‌رسند. «زندگی بانشاط در شرایط قرنطینه»، محور خانه‌مای کرونایی بود.

فصل نهم مستندمسابقه «خانه ما»  با کارگردانی مشترک امین کفاش‌زاده و مهدی جبین‌شناس و نویسندگی احسان عمادی در استودیو نوبین تولید شده و از سی‌ام خرداد روی آنتن شبکه دو سیما رفت. معرفی برگزیدگان این فصل (قهرمان قهرمانان خانه ما) نیز روز جمعه هفدهم مرداد از ساعت 21:30 در قالب برنامه اختتامیه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد

84 «تازه نفس» به شبکه شما می آیند

دوره تازه مسابقه «تازه نفس» شبکه «شما» با حضور 84 ورزشکار برگزیده از 21 شهر مازندران برگزار خواهد شد. این 84 نفر از 21 شهر مختلف استان مازندران همچون ساری، نکا، بهشهر، قائمشهر، بابل، بندپی، زیراب، چالوس، نور، محمودآباد، نوشهر، رامسر، تنکابن، سیمرغ، سوادکوه شمالی، جویبار، پل سفید، میاندرود، فریدونکنار، مرزن آباد و رویان، در قالب 21 گروه، رقابت خود را دنبال می‌کنند.

«تازه نفس» در سه مرحله در دل جنگل، کوه و دریای مازندران برگزار می‌شود که طی آن 21 گروه ورزشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت 6 تیم برتر به مرحله نهایی و فینال صعود می‌کنند. در این مسابقه هفت رقابت در جنگل، پنج برنامه در دریا و سه رقابت دیگر در محیط کوه گنجانده شده و شرکت‌کنندگان در روزهای مختلف سال و در گوناگونی‌های طبیعت مازندران با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

«تازه نفس» دارای یک مجری اصلی است، این مجری همراه با داور که فردی آشنا به مسابقات ورزشی در طبیعت است و در واقع مبدع و معرفی کننده این نوع رقابت‌ها به شمار می‌رود، در طول مسابقه توضیحاتی را به مخاطبان می‌دهد. این مسابقه تلویزیونی با حضور 84 نفر ورزشکار و مربی در دل طبیعت ناب مازندران، شرکت‌کنندگان را به چالش می‌کشد البته هدف، ایجاد رقابت میان جوانان شهرهای مختلف است که با هم و در فضایی دوستانه به مصاف هم می‌روند.

مجموعه «تازه نفس» از تولیدات صدا و سیمای مرکز مازندران است که پخش آن از پنجشنبه هفته جاری روزهای فرد ساعت 17 آغاز خواهد شد.

«کشیک سلامت» و تضادهای کرونایی در گفتار و عملکرد مسئولان

چهارمین برنامه «کشیک سلامت» با موضوع تضادهای کرونایی در گفتار و عملکرد مسئولان روی آنتن شبکه سلامت می‌رود. چهارمین برنامه «کشیک سلامت» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی و اجرای دکتر حسین قناعتی میزبان دکتر سید مؤید علویان؛ معاون اسبق سلامت وزارت بهداشت، فوق تخصص گوارش و کبد و هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌اله و علیرضا اولیایی منش؛ رئیس مرکز تحقیقات عدالت در سلامت و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است تا تضادهای کرونایی در گفتار و عملکرد مسئولان را مورد بررسی قرار دهد.

«کشیک سلامت» با هدف پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم از نظام سلامت و مسئولان این حوزه شامل بخش‌های مختلفی از جمله گزارش‌های روز، بررسی آخرین اخبار و اطلاعات، گفت‌وگو و ... است.

«کشیک سلامت» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی کاری از گروه سلامت اجتماعی شبکه سلامت هر هفته جمعه ساعت 19 الی 20:30 روی آنتن می‌رود. بازپخش این برنامه جمعه ساعت 23 و شنبه ساعت 11 است.

مخاطبان «کشیک سلامت» می‌توانند از طریق صفحه رسمی برنامه در اینستاگرام به آدرس keshikesalamat@ مطالبات، عکس‌ها، ویدیوها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با سازندگان این برنامه در میان بگذارند.

سینمای 60 سالنه تلویزیون برای سه روز/ رقابت کمدین‌ها و طنازان در آخر هفتهتجربیات خبرنگار شبکه خارجی تلویزیون/ وقتی میهمانان خارجی به مقاومت ایرانی‌ها غبطه می‌خورند

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه دو ویروس کرونا شبکه سلامت شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه شما سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون بیشتر بخوانید... حمید لولایی بازیگر سریال نوروزی شد/ شروع "نوروز رنگی" از اول شهریور سریال بعدی شبکه دو "بوم و بانو" یا "مرضیه"؟ فصل تازه‌ای از برنامه‌سازی و سریال‌سازی دینی/ جای خالی "ستاره‌ها"ی قرآنی در پربیننده‌های تلویزیون قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حمید لولایی بازیگر سریال نوروزی شد/ شروع "نوروز رنگی" از اول شهریور سریال بعدی شبکه دو "بوم و بانو" یا "مرضیه"؟ فصل تازه‌ای از برنامه‌سازی و سریال‌سازی دینی/ جای خالی "ستاره‌ها"ی قرآنی در پربیننده‌های تلویزیون واژه های کاربردی مرتبط شبکه دو ویروس کرونا شبکه سلامت شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه شما سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ غدیر در بیان آیت‌الله بهجت؛ چرا عید غدیر، بالاترین عید اسلام است؟ ۲ حدیث غدیر| زمانی که ابلیس در ماجرای غدیر ناله سر داد ۳ عکاس تسنیم برنده رتبه نخست مسابقه عکس یونیسف شد ۴ باربد بابایی: مافیا دست از سرِ موسیقی تلویزیون برنمی‌دارد/ خوانندگانی که برای خواندن تیتراژ ۵۰ میلیون و برای آمدن به تلویزیون ۲۰ میلیون می‌پردازند! ۵ «تام هنکس» پدر ژپتوی «پینوکیو» می شود! ۶ آنتن پاییزِ سیما؛ "بیگانه‌ای با من است" یا "از سرنوشت ۳" ۷ غزالی: نمی‌توانم بگویم مافیا در سینما نیست/ نظرم درباره پژمان جمشیدی تغییری نکرده است ۸ اختصاصی تسنیم|پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتائاتی دربارۀ احکام عزاداری در ایام کرونا مهمترین اخبار فرهنگی باربد بابایی: مافیا دست از سرِ موسیقی تلویزیون برنمی‌دارد/ خوانندگانی که برای خواندن تیتراژ ۵۰ میلیون و برای آمدن به تلویزیون ۲۰ میلیون می‌پردازند! مهران مدیری به دلیل عارضه قلبی راهی بیمارستان شد معرفی «یار کجاست» در خبرگزاری تسنیم |یکی از بهترین سفرنامه‌های حج که رهبر انقلاب خواند/ مخدومی هم مانند سیدحسن حسینی مطالبه‌گر است+ فیلم امام هادی چگونه برای عصر غیبت کادرسازی کرد؟/ نهادینه‌سازی اندیشه مهدویت در قالب ادعیه مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم قالیباف: هماهنگی کاملی بین قوای سه‌گانه برای حل مشکلات معیشتی وجود دارد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران سید حسن نصرالله فردا جمعه سخنرانی می‌کند روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه دو ویروس کرونا شبکه سلامت شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه شما سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون شبکه دو ویروس کرونا شبکه سلامت شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه شما سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون قهرمان قهرمانان شبکه سلامت کشیک سلامت تازه نفس خواهد شد شبکه شما روز جمعه شبکه دو فصل نهم خانه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری از فردا

نماینده تام الاختیار دانشگاه اصفهان و دبیر ستاد آزمون استان اصفهان گفت: این آزمون از فردا پنج شنبه ششم اردیبهشت به مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار می‌شود.


رضا علی نوروزی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی-فنی و علوم انسانی صبح و گروه آزمایشی زبان و هنر نیز بعد ازظهر فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه آزمایشی تجربی نیز صبح جمعه (۷ اردیبهشت) با هم به رقابت می‌پردازند.


او با بیان اینکه در استان اصفهان بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر گزارش شده است، افزود: در گروه انسانی نیز ۱۸ هزار و ۵۷۰ نفر، ریاضی ۹ هزار و ۱۰۸ نفر، زبان‌های خارجی ۵ هزار و ۴۵۳ نفرو گروه هنر ۴ هزار و ۷۹۵ نفر رقابت می‌کنند.


نوروزی درباره عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های تقلب هشدار داد و گفت: استفاده و همراه داشتن هر وسیله‌ای از جمله دستگاه‌های ارتباط الکترونیکی و حافظه‌دار در جلسۀ آزمون تخلف است و منجر به محرومیت از آزمون سراسری تا حداکثر ۱۰ سال می‌شود.


دبیر ستاد آزمون استان اصفهان افزود: برای شرکت در جلسه آزمون سراسری، همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تیرماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری از فردا
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد