Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@04:37:35 GMT

سامان قدوس: بازی در لیگ دسته دوم فرانسه سخت است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۸۳۳

سامان قدوس: بازی در لیگ دسته دوم فرانسه سخت است

‍‍‍‍‍‍

بازیکن ایرانی تیم فوتبال آمیان بازی در لیگ دسته دوم فرانسه را دشوار توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از le11amienois فرانسه، سامان قدوس درباره شکست آمیا در سومین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل لیگ دسته دوم فرانسه با وجود ارائه نمایش خوب، گفت: معتقدم که ما بازی به بازی و پس از هر تمرینی بهتر می‌شویم و در حال پیشرفت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هنوز هم نیاز به اصلاح داریم، زیرا رقابت در لیگ دسته دوم فرانسه بسیار سخت است.  ما در بازی اخیر تدارکاتی باختیم و یک ضربه پنالتی را هم در پایان از دست دادیم. با این وجود تیم‌مان در حال پیشرفت است.

مهاجم ایرانی آمیا در واکنش به این پرسش که خط حمله تیمش با حضور او و ایجاد فرصت‌های متعدد به خوبی پیشرفت کرده است، اظهار داشت: بله، همین‌طور است. در این بازی فرصت‌های بیشتری نسبت به بازی قبلی خلق کردیم. در هر بازی عملکردی بهتر نسبت به گذشته داریم و این نشانه خوبی برای من است.

سامان قدوس در مورد رضایتش از نتایج آمیا گفت: من هرگز زمانی که بازنده می‌شویم، خوشحال نیستم. البته زمانی که به روند آماده‌سازی بدون توجه به نتایج نگاه می‌کنید، برایم رضایت‌بخش است. اکنون دیگر زمان پیروزی ماست تا به اعتمادبه‌نفس لازم دست یابیم. امیدوارم در بازی شنبه آینده پیروز شویم.

وی در پایان با اشاره به حضور بازیکنان جدید و جوان در آمیا گفت: بازیکنان جوان به خوبی تلاش می‌کنند و بهتر می‌شوند. باید بازیکنانی جذب شوند تا در هر پستی رقابت باشد.

قدوس شاید در آمیا بماند

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سامان قدوس بیشتر بخوانید... السنر: از سامان قدوس انتظار بیشتری دارم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... السنر: از سامان قدوس انتظار بیشتری دارم واژه های کاربردی مرتبط سامان قدوس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۲ ۱۱ بازیکنی که کروس برای بازی خداحافظی‌اش در نظر دارد + عکس ۳ رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور ۴ آرتتا برای حفاظت از خانه‌اش سگ ۲۲ هزار یورویی خرید + عکس ۵ مربی اسکاتلندی: با ۳ یا ۴ بازیکن پرتغالی به تراکتور می‌روم ۶ هافبک زنیت در مسیر انتقال به میلان ۷ واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس ۸ اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت پول به برانکو و دستیارانش مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: با تمام قدرت لیگ را تمام می‌کنیم و برای جام حذفی آماده می‌شویم/ نگران محرومیت فیفا هستیم اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس بوناچیچ: انگیزه نداشتن پرسپولیس مثل داستان‌ کودکانه است/ مطمئنم ذوب‌آهن در لیگ برتر می‌ماند مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم قالیباف: هماهنگی کاملی بین قوای سه‌گانه برای حل مشکلات معیشتی وجود دارد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران سید حسن نصرالله فردا جمعه سخنرانی می‌کند روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سامان قدوس سامان قدوس لیگ دسته دوم فرانسه سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس

فهرست تیم‌های راه یافته به مسابقات بسکتبال با ویلچر در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های بسکتبال با ویلچر مردان انتخابی پارالمپیک 2024 پاریس به عنوان آخرین مرحله گزینشی حضور در این بازی‌ها، به میزبانی شهر نیس در کشور فرانسه برگزار شد.

پایان رویای پارالمپیک 2024 پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران

 

در این مسابقات هشت تیم در دو گروه چهار تیمی با هم رقابت کردند و سپس در مرحله حذفی به مصاف هم رفتند تا در نهایت چهار تیم برتر، جواز صعود به پارالمپیک را کسب کنند.

در مرحله حذفی این مسابقات هلند 60 بر 39 از سد کلمبیا گذشت، آلمان 70 بر 39 ایران را شکست داد، کانادا 72 بر 60 بر ایتالیا غلبه کرد و فرانسه 87 بر 60 برابر مراکش به برتری رسید.

عجیب‌ترین نتیجه مربوط به بازی کانادا و ایتالیا بود. کانادا که هر سه بازی خود در مرحله گروهی مقابل ایران، فرانسه و آلمان را باخته بود، در جدال با تیم اول گروه B که همه حریفانش را شکست داده بود، برنده شد.

با این نتایج تیم‌های هلند، آلمان، کانادا و فرانسه جواز صعود به بازی‌های پارالمپیک را بدست آوردند.

بدین ترتیب فهرست 8 تیم شرکت کننده در بخش مردان در پارالمپیک مشخص شد.

این فهرست به شرح زیر است:

* بریتانیا (قهرمان مسابقات معلولان اروپا 2023)
* اسپانیا (نایب قهرمان مسابقات معلولان اروپا 2023)
* آمریکا (قهرمان بازی‌های پان آمریکن 2023)
* استرالیا (قهرمان مسابقات آسیا-اقیانوسیه 2024)
* فرانسه (کسب سهمیه در آخرین مرحله گزینشی)
* هلند (کسب سهمیه در آخرین مرحله گزینشی)
* آلمان (کسب سهمیه در آخرین مرحله گزینشی)
* کانادا (کسب سهمیه در آخرین مرحله گزینشی)

همچنین آخرین رقابت گزینشی پارالمپیک در بخش زنان از امروز در ژاپن آغاز می‌شود تا تیم‌های این بخش نیز تکمیل شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس