Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@21:09:59 GMT

نگاه ویژه سازمان راهداری در تخصیص اعتبارات

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۸۴۶

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شعبانعلی خاوری سرپرست معاونت راه های فرعی و روستایی این سازمان در بازدید از پروژه های ابرار استان لرستان گفت: در قالب طرح ابرار (اقدام برای آسفالت راه های اولویت دار روستایی)، پروژه های خوبی در استان در دست اجرا است که از پیشرفت مناسبی هم برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بررسی روند اجرای مصوبات سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی در زمینه بهسازی و آسفالت راه های روستایی استان، بر اجرای طرح های مشارکتی و استفاده از ظرفیت سایر سازمان ها در حوزه راه روستایی تاکید کرد. خاوری از اولویت استفاده از راه حل های کم هزینه در بهسازی محورهای روستایی خبر داد. بر اساس این گزارش سرپرست معاونت راه های فرعی و روستایی از پروژه های بازسازی پل های آسیب دیده از سیل های سال ۹۸ و محورهای خرم آباد- بروجرد و خرم آباد- پلدختر بازدید کرد و با حضور در جلسه ای در محل کارگاه پل سپهبد شهید قاسم سلیمانی(بابازید)، راهکارهای لازم جهت تسهیل روند بازسازی را بررسی کرد. این گزارش حاکی است خاوری در این سفر دو روزه از پروژه های طرح ابرار روستای آب شباندر - ایستگاه ۵۰۱ شهرستان خرم آباد و شرف بستانرود شهرستان چگنی، پل ریگ سفید در محور خرم آباد- بروجرد، پل های طاق عباسعلی، پران پرویز و سپهبد شهید قاسم سلیمانی(بابازید) در شهرستان پلدختر و احداث دیواره ساحلی محور خرم آباد- پلدختر نیز بازدید کرد.    پروژه های بازسازی و ارتقای ایمنی راهداری لرستان از پیشرفت مناسبی برخوردار است   بر مبنای این گزارش محمد رودباری مدیر کل مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به استان لرستان و بازدید از وضعیت زیرساخت ها، ماشین آلات و پروره های ارتقای ایمنی و بازسازی سیل استان لرستان گفت: با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان و برنامه ریزی مناسبی که در استان صورت گرفته،  پروژه های بازسازی و ارتقای ایمنی راهداری لرستان از پیشرفت مناسبی برخوردار است.    وی اظهار داشت: بازدید از محورهای استان لرستان نشان می دهد خوشبختانه پروژه های استان در زمینه اصلاح و رفع نقاط پرتصادف، ارتقاء ایمنی، بازسازی راه ها و ابنیه فنی آسیب دیده از سیل به ویژه محور خرم آباد-پلدختر به صورت مطلوبی فعال است. وی گفت: با توجه به مشکلات اداره ماشین آلات استان و بنا به صورتجلسه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اعتبارات ویژه ای برای بازسازی ماشین آلات ملکی و اجاره ماشین آلات و تجهیزات بخش خصوصی به استان ابلاغ شده است. مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: با توجه به تاکید ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت خرید شن و نمک برای عملیات راهداری زمستانی، مساعدت های لازم به استان انجام خواهد شد. وی با اشاره به نشست مشترک با رئیس پلیس راه استان گفت:    در این نشست مسائل و مشکلات موجود مشترک بررسی شد که نتایج خوبی در پی داشت و مقرر است نیازمندی های مطرح شده متقابل پیگیری و تا حد توان رفع شود.

گفتنی است رودباری در این سفر همچنین از محور ازنا- شازند بازدید کرد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان ماشین آلات خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم استان شتاب می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در خصوص دیدار خود با مسعود شکیبایی‌فر رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: با عنایت به اینکه خراسان‌جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور واقع شده، موضوع کیفیت محورهای مواصلاتی در راستای ارتقای ایمنی سفر مسافران و گردشگران، برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: این دیدار با هدف پیگیری دو موضوع اساسی تخصیص اعتبارت باندهای دوم استان و اجرای طرح بازآفرینی شهری انجام شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نتایج مطلوب این نشست، اظهار داشت: در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود باندهای دوم، محورهای مواصلاتی و راه‌های روستایی استان، درخواست مساعدت و تخصیص اعتبارات باندهای دوم و مصوبات سفر رئیس جمهور در این زمینه، ارائه شد.

وی ادامه داد: روش‌های تأمین مالی تکمیل باندهای دوم و استفاده از ظرفیت‌های قانونی همچون تهاترها و ماده ۵۶ در این زمینه، به جهت سرعت بخشیدن به روند اجرای کار از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

قناعت تأکید کرد: رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور این قول مساعد را داد که حداکثر تلاش را برای تخصیص اعتبارات باندهای دوم استان داشته باشد.

به گزارش ایمنا، در این دیدار که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان حضور داشتند، بر اساس گزارشی که کارشناسان دفتر راه و ترابری سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کردند، استان خراسان‌جنوبی بیشترین عملکرد را در حوزه باندهای دوم و پروژه‌های افتتاحی در سطح کشور داشته است.

کد خبر 747580

دیگر خبرها

  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟