Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش برنا، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است: «17مردادماه» روز خبرنگار، فرصت بی بدیلی برای قدردانی از خبرنگاران، این تصویرگران زمان است که همواره وجدان بیدار جامعه بوده‌اند و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و قدرت‌های سلطه ‌گر جهانی کرده و چه بسیار خبرنگارانی که با تعهد و تخصص خود تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خبرنگار می‌‌داند که آن کس که آگاه‌‌تر است، مسؤولیت ارزشمند و گرانبهایی برای فریاد مطالبه گری‌ها و روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی دارد که باید به معجزه این حامی انسان و انسانیت، واقعیت و حقیقت از تیر قلم پرتاب و به هدف حقانیت برسد. امروزه با توجه به شبیخون دشمنان از جبهه فرهنگی و رسانه و همچنین شیوع خبرهای زرد و شایعات در پی افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی، خبرنگاران رسالتی عظیم بر دوش دارند و این بار سنگین را چه کسی به مقصد می‌رساند، جز خبرنگاری که حق‌جویی، صدق و مجاهدت را بدون ترس از ملامت و با شجاعت، مشق روز و شب خود کرده است؟! اینجانب ضمن دعای تعجیل ظهور حضرت ولیعصر (عج) و آرزوی سلامتی و دوام عمر با عزت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سلام و درود بر ارواح طیبه شهدای اسلام به ویژه خبرنگاران شهید، «روز خبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده و جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم و برایتان تداوم عزت، سلامت و خدمت مسئولانه را از خداوند منان خواستارم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سجاد انوشیروانی روز خبرنگار روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان،  مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان، مدیرکل، معاونین وکارکنان ثبت احوال استان به همراه فرماندار و معاون استاندار با حضور در گلزارشهدای شهرستان زاهدان و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا خصوصا شهدای عرصه هویت ملی استان ادای احترام کردند و با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجديد ميثاق نمودند.

 رحمتی مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از مقام شهیدان به ویژه شهدای دفاع از مرزهای هویتی و تابعیتی عنوان کرد و درادامه افزود: از وظایف اصلی اداره ثبت و احوال، حفظ وحراست از اسناد هویتی است که تا پای جان از آن دفاع می کنیم و اجازه نمی دهیم بیگانگان به هویت و تابعیت ایرانی دست پیدا کنند.

 میرحسینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و انتقال آن به نسل های آینده گفت: تجلیل از شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها و هم چنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است.

 شهید ارجمندی ۱۸ بهمن ماه سال ۸۳ به ضرب گلوله اشرار مسلح هنگام خروج از محل کار مجروح شد و در یکم اردیبهشت سال ۸۴ به شهادت رسید.

 شهید محمدرضا صیادی ۴ اردیبهشت سال ۹۳ توسط اشرار مسلح در شهرستان سرباز و درمحل کارش به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان