Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@10:17:29 GMT

پیام فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۸۷۴

پیام فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز خبرنگار

فرمانده انتظامی لرستان طی پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، متن پیام سردار "مهدیان نسب به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است؛

۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی، روز بزرگداشت خبرنگار و اصحاب رسانه که یادآور نقش و ارزش اجتماعی و بی بدیل خبرنگار می‌باشد، بهانه‌ای است برای ستایش و ارج نهادن به صاحبان قلم و اندیشه و آگاهی و تعهدات ذاتی آنها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون تلاش خستگی ناپذیر خبرنگارانی است که با عشق و علاقه و اخلاق محوری و با پردازش صحیح، دقیق و سریع اطلاعات هم دوش با سایر نهاد های مسئول علی الخصوص نیروی انتظامی در پاسداری و حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی مجاهدانه ایفای نقش نموده و ثابت قدم مانده‌اند.

فرماندهی انتظامی استان ضمن ادای احترام به شهدای این عرصه و گرامیداشت این روز ارزشمند اجتماعی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و طلایه داران عرصه خبررسانی تبریک عرض نموده و امید است با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در توسعه نظم و امنیت موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان شهید آگاهی نیروی انتظامی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش

سرتیپ دوم پاسدار محمدیان، رئیس پلیس پایتخت به مناسبت فرارسیدن روز ارتش، طی پیامی این روز را به تمامی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتشیان، نماد رشادت و مردانگی هستند، آنان بی ریا، بی حاشیه و بدون هیچ چشمداشتی همیشه و همه جا برای دفاع از میهن و ملت آماده اند، ارتشیان غیور با استواری و اعتماد به خدا و ملت شریف ایران، به خدمت صادقانه مشغولند و با قدرت از کیان جمهوری اسلامی ایران، دفاع می‌کنند.

۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور یکی از رخداد‌های مهم، ماندگار و الهام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است و آنچه امروز به آن می‌بالیم، مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس شگفتی آفریدند و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

اینجانب، به نوبه خود، ضمن تبریک این روز به تمامی رهروان ولایت و امامت و حافظان پرتوان نیرو‌های مسلح خصوصا ارتشیان غیور، امیدوارم در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به خدمتگذاری ملت شریف ایران مفتخر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش