Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت، متن این پیام به شرح ذیل است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار که با یاد و خاطره یکی از شهدای اهل قلم، “شهید محمود صارمی ”گره خورده است، یادآور ایثار، جانفشانی و رشادت‌های پیدا و پنهان و مجاهدت خبرنگاران متعهد است.

خبرنگاران متعهد، همواره در عرصه جنگ فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، مجاهدانه ایستاده‌اند و با تعهد و تخصص خود از قله‌های رفیع فرهنگ و تمدن این مرز و بوم دفاع کرده‌اند و اجازه نداده‌اند میراث گران بهای فرهنگ کشور عزیزمان ایران را بیگانگان به یغما ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز که دشمنان و بد خواهان انقلاب اسلامی به مرز‌های فرهنگی ما شبیخون زده‌اند بیش از هر زمان دیگر اهمیت و حساسیت کار شما به عنوان افسران جنگ نرم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، فراوان و ستودنی است.

اینجانب، با تبریک و گرامی داشت " روز خبرنگار "، از شما به پاس زحمات و تلاش‌هایی که با انتشار اخبار امیدبخش، زمینه افزایش امنیت در جامعه را فراهم آورده‌اید کمال تشکر و قدردانی را دارم. امید است که در آینده نیز از حضور پرشور و استمرار، همکاری شما با فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بهره‌مند و برخوردار باشیم. از خداوند متعال موفقیت روز افزون را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت رهبرانقلاب از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار حسین رحیمی

رئیس پلیس پایتخت"

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار رحیمی پارسی خبر روز خبرنگار انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنایات دشمنان علیه ملت ایران بی پاسخ نماند. در چهل و پنج سال اخیر عملیات‌های متعددی در این رابطه صورت گرفت.

نمودار تاریخی «همه پاسخ‌های سخت ایران» از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق در حمله به پایگاه‌های رژیم صهیونسیتی در سال ۱۴۰۳ نشان از چهار دهه تلاش نیروهای نظامی جمهوری اسلامی برای حفظ امنیت ملت ایران دارد.

کد خبر 6078632 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد/ سیدعلی موسوی‌زاده کیست؟ + سوابق
  • شهیده فائزه رحیمی هنرمندی دلسوز و سرشار از اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • ایران‌ اسلامی در صیانت از منافع مشروع خود با اقتدار ایستاده است
  • آرامش ما و ترس دشمنان در عملیات وعده صادق
  • عکس/تقدیر دختر شهید حاجی رحیمی از عملیات «وعده صادق»
  • عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب
  • آیت الله علوی بروجردی: امیدواریم روزی بیاید که شرّ اسرائیل برای همیشه به دشمنان برگردد
  • تقدیر دختر شهید حاجی رحیمی از عملیات «وعده صادق»
  • تا پای جان برای تامین امنیت مردم ایران اسلامی ایستاده ایم