Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:34:19 GMT

قیمت مصوب تخم مرغ در استان سمنان ۱۰۸۰۰ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۹۳۷

قیمت مصوب تخم مرغ در استان سمنان ۱۰۸۰۰ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل در ستاد تنظیم بازار استان سمنان که بعد از ظهر چهارشنبه در استانداری تشکیل جلسه داد با بیان اینکه اکنون کمبودی در تولید و توزیع تخم مرغ در بازار استان سمنان نداریم و این قلم غذایی با قیمت ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان به متقاضیان عرضه می‌شود، تاکید کرد: نظارت بر بازار عرضه تخم مرغ وجود دارد و مردم نیز شکایات را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنج خارجی پاکستانی و هندی در بازار استان با ثبات قیمت به نسبت ماه‌های گذشته اکنون ۲۱ و ۱۸ هزار تومان به فروش می‌رسد، ابراز کرد: در قیمت چای خارجی ثبات قیمت در بازار وجود دارد و کمبودی در تأمین و توزیع این قلم غذایی گزارش نشده است.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه قیمت برنج ایرانی در روزهای گذشته در استان یک هزار تومان افزایش یافته است و قیمت شکر به صورت فله‌ای هفت هزار و ۲۰۰ تومان و بسته بندی هشت هزار و ۷۰۰ تومان به ازای یک کیلوگرم به فروش می‌رسد، گفت: قیمت روغن مایع و منجمد در بازار استان سمنان در هفته‌های گذشته افزایش نسبی داشته است.

مشکل در تولید مرغ نداریم

سید حسن میرعماد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این نشست گفت: در تولید مرغ در استان هیچ مشکلی وجود ندارد و ۷۰ درصد از تولید این قلم غذایی مازاد و از سمنان به دیگر نقاط کشور ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون ۷۰۰ تن مرغ منجمد در انبارهای راهبردی استان سمنان ذخیره شده است که برای تعدیل قیمت این قلم غذایی، بخش از آن به بازار تزریق می‌شود، افزود: در سه ماه گذشته ۳۰۰ تن مرغ منجمد در بازار استان توزیع شد که این فرایند در روزهای آینده هم ادامه می‌یابد.

مهدی سلامتی، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان به عنوان دیگر سخنران این نشست با بیان اینکه مرغداری‌هایی که نهاده‌های دولتی دریافت می‌کنند براساس قانون باید مرغ با قیمت مصوب به بازار تزریق کنند و با این رویه می‌توان جلوی بی‌ثباتی در قیمت این قلم غذایی را گرفت، گفت: فروش ماسک در بازار استان بدون قیمت مصوب و شناسنامه یک چالش اساسی است که باید با افزایش نظارت‌ها برای رفع این چالش اقدام شود.

کد خبر 4992841

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان تنظیم بازار تخم مرغ ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان روز خبرنگار عید سعید قربان قزوین شهرکرد ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا کمک مومنانه بیرجند عید غدیر خم بازار استان قلم غذایی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول

هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

به گزارش مشرق، قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۹۵ هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۳۰ عددی ۱۱۴ هزار تومان است برای خرید بسته ۱۸۰ عددی هم باید ۶۴۰ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته های بزرگ تر تخم مرغ به صرفه تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۶ عددی هم امروز ۱۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

عده ای از افراد ترجیح می دهند از تخم مرغ دو زرده استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ های بالاتر گرانفروشی است.

نام محصول وزن قیمت / تومان
تخم مرغ زرده طلایی ۳۰ عددی ۱۱۴٫۱۲۰
تخم مرغ درشت کارتن ۱۸۰ عددی ۶۴۰٫۰۰۰
تخم‌مرغ زرده طلایی ۲۰ عددی ۹۵٫۶۰۰
تخم مرغ دو زرده ترخون بانو ۶عددی ۱۰۵٫۰۰۰
تخم مرغ دو زرده ۵۰ عددی ۱٫۰۰۰٫۰۰۰
تخم مرغ دو زرده ۳۰عددی ۵۹۹٫۰۰۰

منبع:اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند