Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@15:32:58 GMT

نامگذاری میدانی در آستارا به نام خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۹۴۲

نامگذاری میدانی در آستارا به نام خبرنگار

همزمان با فرار رسیدن ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، نخستین میدان به نام خبرنگار در سطح استان گیلان در بندر آستارا نامگذاری و از تابلو آن رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد معیتی، شهردار بندر آستارا در حاشیه آئین رونمایی از تابلو میدان خبرنگار این شهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند و در این راستا میدانی در شهر آستارا به نام"خبرنگار" نامگذاری و امروز با حضور خبرنگاران و تعدادی از مسئولان، از تابلو آن رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تابلوی این میدان ۱.۸۰ ارتفاع دارد و مبلغ ۱۵ میلیون ریال برای آن هزینه صرف شده است. افزود: این میدان توسط بسیج رسانه شهرستان آستارا به شهرداری و شورای اسلامی شهر پیشنهاد شد و مورد موافقت شهرداری و تصویب شورا قرار گرفت.

شهردار آستارا عنوان کرد: خبرنگاران با حفظ امانت، داشتن مسئولیت و تعهد قلم فرسایی می‌کنند و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنها است.

معیتی رسالت رسالت اصحاب رسانه و خبرنگاران را بسیار خطیر و حساس دانست. افزود: خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.

وی گفت: عملکرد خبرنگاران آستارا در انعکاس مشکلات موجود این شهرستان و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی قابل تقدیر است.

شهردار آستارا اظهار کرد: نامگذاری میدانی به نام خبرنگار در آستارا کمترین کاری است برای پاسداشت خبرنگاران شهید و کوشش‌های صادقانه خبرنگاران این شهرستان که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش ایمنا، در پایان آئین رونمایی از تابلوی میدان خبرنگار، خبرنگاران و جمعی مسئولان آستارا با حضور در مزار شهدای این شهرستان با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و نمایندگی خبرگزاری‌های کشور، صداوسیما و ۹ نشریه محلی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

کد خبر 437587

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان روز خبرنگار فرهنگ شهروندی مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه

مراسم رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان