Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله عباسپور ظهر پنجشنبه در نشست با مدیر و معاونان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: زیرساخت راه روستایی تعاریف و استاندارد مشخصی دارد که رفت و آمد کامیون‌های سنگین حامل مواد معدنی در راه‌های منتهی به معادن مغایر با این تعاریف و بیش از توان این راه‌ها است و در بلند مدت ضربه سنگینی به راه‌های روستایی زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اختصاص قیر رایگان به روستاها نیز گفت: با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک میلیون تن قیر رایگان به منظور تسهیل و تسریع در فعالیت‌های عمرانی و بهسازی راه‌های روستایی به روستاها اختصاص خواهد یافت.

عباسپور ادامه داد: البته این قانون ابتدا در مجلس نهم تصویب شده بود که به دلایلی در مجلس دهم حذف شد اما مجلس فعلی با اعتقاد به اینکه نباید اصل صورت مساله را مخدوش کرد مجدد آن را مورد پیگیری قرار داد.

وی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با وجود همه کمبودها و مشکلات در حوزه اعتبارات عملکرد مطلوبی داشته و به صورت جهادی بهترین خدمات را در شهرستان‌ها و روستاها ارائه داده است.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات و محدودیت‌های این اداره کل به ویژه در حوزه تأمین لاستیک ناوگان حمل کالا و تخصیص اعتبارات مربوط به جبران خسارات سیل و افزایش سهم اعتبارات نگهداری راه‌ها افزود: باید با تشکیل نشست مشترک مجمع نمایندگان استان و استاندار قزوین این چالش‌ها بررسی و برای رسیدن به سازوکارهای مناسب جهت رفع آنها تصمیم گیری شود.

کد خبر 4992846

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان روز خبرنگار عید سعید قربان قزوین شهرکرد ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا کمک مومنانه بیرجند عید غدیر خم راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان کامیون‌های حامل شیرخشک قاچاق در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۴۲ تن و ۳۶۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در کنگاور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار محمد رستمی، امروز _جمعه دهم فروردین _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی در مجموع ۴۲ تن و ۳۶۰ کیلوگرم شیرخشک که فاقد هرگونه مجوز قانونی بود کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ارزش محموله کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 740210

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان کامیون‌های حامل شیرخشک قاچاق در کرمانشاه
  • توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان (+عکس)
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان
  • فهرج یزد، روستای هدف گردشگری می‌شود
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • (ویدئو) تخریب سنگ‌نگاره‌های ۴ هزارساله در حاشیه مشهد و فروش آنها به عنوان سنگ معدنی!