Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌ جنوبی گفت: از بعد پژوهشی طرح‌های پژوهشی خوبی در دانشگاه تعریف شده است و حضور جهاددانشگاهی در کنار آن می‌تواند باعث شود تا فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه عمیق تر انجام گیرد.

ایرج مهدی‌زاده، امروز پنج شنبه ۱۶ مرداد در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد و روز خبرنگار اظهار کرد: نگاه جهاددانشگاهی یک نگاه علمی مبتنی بر تلاش‌های فراتر از ساختار سازمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر موفقیت فعالیت‌های جهاددانشگاهی در پژوهش‌های کاربردی، افزود: جهاددانشگاهی در سال‌های اخیر در حوزه گیاهان دارویی بسیار موفق عمل کرده است‌.

رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌ جنوبی با اشاره به فعالیت‌های این نهاد مهارت‌آموزی، دانش‌افزایی و توانمندسازی نیروی انسانی، ادامه داد: لازم است بین جهاددانشگاهی پیوند با دانشگاه در حوزه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی همواره وجود داشته باشد.

مهدی‌زاده بیان کرد: لازم است این نهاد از پتانسیل بالقوه دانشجومعلمان بهره ببرد چرا که این افراد توانمندی زیادی دارند و می‌توانند در پیشبرد اهداف موثر باشند.

وی افزود: در دوران شیوع کرونا جشنواره‌ای را با عنوان جشنواره " ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا" در حال برگزاری هستیم و به دنبال ایده‌هایی هستیم که بسیار در پیش بردن این روزها بسیار موثر هستند و جهاددانشگاهی نیز می‌تواند در ارائه این ایده‌ها کمک کننده باشد.

رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌ جنوبی با اشاره به جذب اعضای هیات علمی جوان و توسعه زیرساخت‌ها در دانشگاه فرهنگیان در سال‌های اخیر، تصریح کرد: از بعد پژوهشی طرح‌های پژوهشی خوبی در دانشگاه تعریف شده است و حضور جهاددانشگاهی در کنار آن می‌تواند باعث شود تا فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه عمیق تر انجام گیرد.

مهدی زاده، خواستار فعالیت بیش از پیش کانون دانشجویان و دفتر خبرگزاری ایسنا در این دانشگاه شد و گفت: آشنایی دانشجومعلمان با گیاهان دارویی می‌تواند به جهت حضور و خدمت در مناطق مختلف به اقتصاد منطقه و اقتصاد این افراد کمک شایانی کند.

وی با بیان اینکه لازم است با تعامل بین دستگاه‌ها و با دوری از نگاه‌های بسته در مسیر توسعه استان به خوبی پیش رویم، تصریح کرد: امسال پیش بینی پذیرش دانشجو حداقل به تعداد ۵۰۰ نفر و دوره‌های مهارت‌آموری ماده ۲۸ حدود ۳۷۰ نفر داریم.

جلال‌الدین صادقی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: امروز علم، دانشگاه، پژوهش و رسانه‌ها از اهمیت بسیاری برخوردارند و این اهمیت در دوران شیوع کرونا از اهمیت بیشتری برخوردار است‌.

وی افزود: رسانه‌ها در این ایام توانستند با به خوبی فعالیت کنند تا هر فرد تبدیل به انسان متخصص برای مقابله با بیماری کرونا شود.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه هیچ دانشگاهی مانند دانشگاه فرهنگیان خروجی از نظر اشتغال ندارد، تصریح کرد: جهاددانشگاهی با دانشگاه‌ها پیوستگی و وابستگی دارد که باید تقویت شود.

صادقی با تاکید بر همکاری با دانشگاه فرهنگیان برای انجام طرح‌های تحقیقاتی، اظهار کرد: مزیت‌های استانی باید در راستای ماندگاری جمعیت به کارگیری شود.

وی با تاکید بر ارتباط گسترده جهاددانشگاهی با طیف مختلفی از دانشجویان، یادآور شد: جهاددانشگاهی در اجرای طرح‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی در کنار دانشگاه‌ فرهنگیان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی دانشگاه دانشگاه فرهنگیان آموزشی و پژوهشی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مراد صحرایی در برنامه تلویزیونی صف اول؛ با بیان اینکه تربیت معلم ادای یک امانت مهم است؛ گفت: دانش آموزان ارزشمندترین سرمایه خانواده‌ها و بزرگترین گنج آینده کشور اند لذا مهمترین دغدغه ما تربیت معلم است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مصوبه کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان در این جهت است که آزمون اختصاصی تربیت معلم بخشی از آن است.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: سال گذشته ۲۵ درصد بر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان افزوده شد و طبق برنامه هفتم توسعه سالانه ۲۵ درصد بر ظرفیت دانشگاه افزوده خواهد شد.

صحرایی با تاکید بر اینکه قانون باید اجرا شود؛ گفت: قانون هم می‌گوید تنها راه جذب معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است‌.

کد خبر 6062559 علی قدمی

دیگر خبرها

  • وقتی جهادگران لبخند هدیه می‌دهند/هزارخدمت دندانپزشکی در سربیشه
  • بدون توجه به فرهنگ امکان پیشرفت وجود ندارد/ رونمایی از سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد
  • تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است / ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۲۵ درصد افزایش یافت
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است
  • قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است
  • فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی
  • ویدیو/ بررسی ابعاد مختلف انتخابات ۱۱ اسفند از نگاه دانشگاه
  • فعالیت ۳۸ سیاه‌چادر در کاهش تصادفات جاده‌ای مؤثر بوده است