Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد دانشگاه آمریکا که به پیشگویی درست نتایج انتخابات ریاست جمهوری شهرت دارد، گفت که بایدن در انتخابات نوامبر ترامپ را شکست خواهد داد.

به نوشته روزنامه یو اس ای تودی، آلن لیچمن، تاریخ نگاری که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را از سال ۱۹۸۴ به درستی پیش بینی کرده یکی از افرادی است که سال ۲۰۱۶ اعلام کرد ترامپ چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین پیش بینی کرده بود که ترامپ به عنوان رئیس جمهور هدف استیضاح قرار خواهد گرفت.

او از یک سیستم ۱۳ فاکتوری برای پیش بینی پیروز انتخابات بهره می گیرد. عواملی نظیر دوران تصدی، شاخصه های اقتصادی کوتاه و دراز مدت، رسوایی ها و نا آرامی های اجتماعی.

وی به نیویورک تایمز گفته است: پیش بینی کلیدی این است که ترامپ کاخ سفید را از دست خواهد داد.

او معتقد است که انتخابات یک رقابت بسیار نزدیک خواهد بود و  بایدن در هفت مولفه از مجموع ۱۳ مولفه کلیدی مدل لیچمن، بر ترامپ برتری دارد و این به معنای برتری او در نتیجه نهایی انتخابات است.

به گفته لیچمن ترامپ این امتیاز را دارد که با رقیب اصلی و یک کاندیدای جدی درون حزبی روبرو نیست همان چیزی که شکست کلینتون در ۲۰۱۶ را موجب شد.

او گفته است همان دلایلی که باعث شد جمهوری خواهان مجلس نمایندگان را در ۲۰۱۸ از دست بدهند باعث شکست ترامپ خواهد شد. و از دست دادن مجلس نمایندگان برای ترامپ یک امتیاز صفر بوده و منجر به از دست دادن میدان نبرد با رسوایی نیز شد که در نهایت زمزمه های استیضاح را بوجود آورد.

وی با اشاره به ناآرامی های گسترده اجتماعی در سراسر آمریکا علیه نابرابری نژادی می گوید: این ناآرامی ها به اندازه ای است که نظم اجتماعی را تهدید کند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد